
Counter-strike 1.6 da sizin için en çok anı bırakan harita hangisiydi 🤔
#Gamer #FiqHShott
De_dust2
Cs_assault
De_aztec
Fy_iceworld
De_italy
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Counter-strike 1.6 da sizin için en çok anı bırakan harita hangisiydi 🤔
#Gamer #FiqHShott
Aslında en çok Dust oynadım ama Assault ile Italy benim için çok önemli bir yere sahip.
Ben tercihimi Assault harikasından yana kullanıcam. O borudan geçerken botların orada takılıp kalmaları eğer arkamda bot varsa mecburi şekilde benimde orada zamanın bitmesini beklemem kötü de olsa akılda kalıcı bir deneyimdi😂
Cevap
13Cevap
De_dust2 tabi ki. bıçak gel :D
Cs_assault, kesinlikle en çok sevdiğim map diyebilirim. Ardından De_İtaly geliyor onuda çok severek oynardım gerçekten ne günlerdi özlüyor insan.
Bir kaç tane var. dust2, train, inf, cpl mill, prodigy en çok bu mapleri oynardık.
Dust tabi iceworld de iyiydi ama onu uçma şifresiyle botlarla oynardık 😅
F Hepsi :D Dust niye yok o. O
İlk çıktığında en çok oynadığımız iki map Assault ve Dust tı :D
2000lerde botlarla oynamıyorduk direk cafede ekiple birlikte atıyorduk 🤣 Half Life vardi onu oynuyorduk sonra cs çıktı 🤣
dust ve assault haritlarını çok severdim :)
İceworld :D
Pool day yok?
Dust2
Dust 2 ve assault
Dust
Dust 2 candır 😃
Kesinlikle dust 2 😀
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?