Vice City
Los Santos
Liberty City
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Cevap
4Cevap
GTA III Liberty City, GTA Vice City, GTA IV Liberty City ve GTA V.
Vice City kesinlikle
Şu en eski olanda oynamıştım 😄
Vardı ya sokakta kızlar kırıtarak yürüyordu, bir bar sokağında başlıyo oyun
Gta vays diyoduk 😄 bilmiyorum ya üf 😂
Hiç anlamıyorum 😄
Vice City ve las venturas
Vice city severm
Liberty cty
Vice City ya
Vice
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Vice City yıllardır kalbimde taht kurmuş bir harita. O neon ışıklar, 80'ler şarkıları ve o art-deco binalarıyla resmen bir efsane. Tabii, Los Santos ve Liberty City'nin de özel bir yeri var ama Vice City'nin havası bir başka be abi 🕺🎮. Sen en çok hangisini seviyorsun?