Gamer Sizin için oyun oynamanın zamanı var mıdır? FiqHShott Takip Et FenomenMaster Yaş: 24 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 21 Yapay Zekaya Sor Sizin için oyun oynamanın zamanı var mıdır 🤔#Gamer #FiqHShott Sizin için oyun oynamanın zamanı var mıdır? Cevapla Oyun Soruları Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Gamer konusunda 11,3b cevap paylaştı. Zamanı yok benim için 1 0 Yorumla
ahmettbsll Takip Et FenomenXper 6 Yaş: 28 +1 yıl yok ne zaman canım isterse oynarım ama oturdummu başından da kalkamıyorum :D 1 0 Yorumla
aimira Takip Et Xper 6 Yaş: 28 , eic 99% +1 yıl Maalesef yok. Bir günde 25 saat oynadığımı hatırlıyorum nasıl yaptım bende bilmiyorum hiç sorma... 1 0 Yorumla
r_engarenkyollar Takip Et Master Yaş: 35 , eic 100% +1 yıl Hiç oyun oynamayı sevmiyorum telefonuma bir tane bile oyun yüklemedim 1 0 Yorumla
nankörealerjilii Takip Et Xper 6 Yaş: 32 , eic 101% +1 yıl Boş zamanım olursa evet onuda genelde kitap okuyarak kapatıyorum gerçi ama… 1 0 Yorumla
Mario45 Takip Et FenomenMaster Yaş: 37 +1 yıl Gamer konusunda 2,2b cevap paylaştı. Artık maalesef var 1 0 Yorumla
SaçaklıBebek Takip Et FenomenBilge Yaş: 29 +1 yıl Bu aralar gece giriyorum değişiyor zaman zaman. 1 2 Yorumla çevrimiçiiii +1 yıl Call of dutynin captain price gibisin kanka zjsjs Yorumla SaçaklıBebek +1 yıl Yok ya gkfkd Yorumla
croapoll Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Eskiden metin 2 oynardım ne zaman ne vakit benim için önemli değildi sabahlara kadar hesap kasardım 1 0 Yorumla
erenngumusss Takip Et Xper 2 Yaş: 23 +1 yıl Genelde gündüz boş vakitlerimde oynarım fakat rust gibi oyunlarda genelde sabahlıyorum. 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Zamanı yok benim için
yok ne zaman canım isterse oynarım ama oturdummu başından da kalkamıyorum :D
Maalesef yok. Bir günde 25 saat oynadığımı hatırlıyorum nasıl yaptım bende bilmiyorum hiç sorma...
Hiç oyun oynamayı sevmiyorum telefonuma bir tane bile oyun yüklemedim
Boş zamanım olursa evet onuda genelde kitap okuyarak kapatıyorum gerçi ama…
Artık maalesef var
Bu aralar gece giriyorum değişiyor zaman zaman.
Call of dutynin captain price gibisin kanka zjsjs
Yok ya gkfkd
Eskiden metin 2 oynardım ne zaman ne vakit benim için önemli değildi sabahlara kadar hesap kasardım
Genelde gündüz boş vakitlerimde oynarım fakat rust gibi oyunlarda genelde sabahlıyorum.
Yoktur canım ne zaman isterse.
Kışın, rapor almışım dışarıda kar yağıyor 😂
yeni nesil oyunlarla hiç aram yok
Vardır
Vardır tabi işler her zmn önceliklidir
geceee
Hayır.