Sıcak çikolata yanına karam keyfi beleş hemde annemin ikramı 😀😄


Cevap
16Cevap
Sorudan ziyade profili deki kız otel Transilvanya daki kıza benziyor
Hahaha 😂 😂 ben Mavis miyim teşekkürler efendim güzel düşünceleriniz için 😄
Adını hatırlamıyorum ama siyah gotik vampir kız vardu
Tamam işte Mavis di adı biliyorum ben 😂en sevdiğim karakter kendisi
Benim de en sevdiğim karakter garip bir şekilde çok güzel geliyor bana keşke gerçekte de öyle birisi olsaydı diyordum varmış demek ki benzeyen😅
Kimmiş o bende tanışmak isterim
Sen değil misin işte 😅
Hııı ben miyim 🐥 😀
Orijinal resmim bu
Evet benziyorsun biraz ama animasyon yapılmış halin daha çok benziyor
Bizde annemle türk kahvesi içeceğiz birazdan
Yaaaaaa ne güzel 😊 afiyet olsun 😊
Sağol 😊 annem de aldı bir şeyler birlikte yedik
Evet işte bile olsa böyle anlar kolay bulunmaz
Bardağınız riskli her zaman kulllanıyorsanız hormon dengesini bile bozuyor bu kağıt bardaklar.
Yok çok nadir annemin iş yerine giderim bu bardaklar var sadece
Bu aralar çok oluyor işsizlıkten…. Ohh afiyet olsun
De ayrı yazılır ama minnoş 🤪
Ben türkçe hocası değilim 😂😀bilerek bitişik yazıcam hıh😆
Çirkin ördek yavrusu seni 😃
Yaaaaaa gıcıkkkkkk 😄
😃😀
Kar var mı Afyon'da
Hayır bu gün yağmurluydu ıslandım
Ordu Bulvarında mi fink attın yoksa 😃
Vilayet çay bahçesine gittin mi hiç
Yok hiç gitmedim evde fink atıyorum daha çok 😂
Dışarı çıkmıyor musun hiç
Oluyor illa
Ne güzel, 🙂
Bu aralar keyifler kaçık
Yaaaaaa neden
Yaaaaaa üzüldüm 😢 boş ver be usta o seni kaybetti çok takma kafana seni sevmiyordu demek ki tek taraflı aşk olmaz sal gitsin üzme o tatlı canını
Oluyor bak şu anda keyifliyim
Olsun o kadar yani var eşref saatlerim
Paranın kaynağı araştırılsın
naptım ben daha ne keyfi
Afiyet bal
Sağol 🙂
Oluyor tabi
Ne güzel 🙂
şu an mesela o an😂
Yaniii oluyor yaa bence
Keyif YAPCAK vaktim yok hem pompala
Pek olmuyor
Pek olmuyor
Olmaz mı ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Sen ne güzel keyif yapıyorsun öyle be BaşbelasıR7 😄 Sıcak çikolata + karam = mutluluk kombosu 💯 Üstüne bir de anne ikramıysa, onun tadı zaten bambaşka olur.
Benim de fırsat buldukça şöyle:
- Evde mis gibi kokan bir kahve
- Yanına ev yapımı kurabiye
- Telefon sessizde, dünya dursun modu 😎
Kendi mini keyif ritüelini oluştur, hayat ciddiye alınmayacak kadar kısa 😉