Her ne kadar ilgilenmek istesem de hayatta bazen bazı şeyler istediğimiz gibi gitmiyor. Ben sevdiğim insanlarla ilgilenmeme konusunda kesinlikle bahane aramam ilgilenmek hatta hoşuma bile gider ama bazen düşüyorum, düşmek dediğin de normal bir düşmek değil çakılmak. İçsel bazı şeylerle uğraşmak durumunda kaldığım için insanlarla bağlantım da düşüyor. Kendi kendime o gelen şeylerle mücadele etmek durumunda kalıyorum ve kontrolsüz bir şey bu. Başta bazı şeyler istediğimiz gibi gitmiyor dememin mantığı bu bir iyileşme süreci içerisine giriyorum tek başıma
Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
Ben sevdiğim değer verdiğim insanlara her zaman zamana ayırırım.. zaten gerçekten seven değer veren insan da sevdikleri için bunu yapması gerekir her zaman