
Oyun oynayacak zaman yaratır mısınız kendinize?

Bir yks'yi atlatayım, her gün bile girerim oyuna. Bi süre önce haftada iki kez giriyordum ama baya uzun sürüyordu. Şimdilik vaktim yok oyun için. Ama 3-4 ay sonra oyunlara ayıracağım zamanımın çoğunu ๑
Bedensel Engelli olduğum için evet antrenman günlerim de erkenden spor yaparım duşumu alırım sonra bilgisayara otururum 3-4 saat bilgisayar da ders dinlerim sonra kalkarım telefon da biraz uğraşırım sonra saat 8e gelince oyuna girişi yaparım yatsı ezanı okunduktan sonra klavyem de ne yazık ki müzik durdurma sesi azaltma gibi tuşlar yok eski klavyem de vardı param olunca bir gün kendime alırım umarım zaten bu ekpss sınavını da kazanamazsam taksi ile gidip geleceğim milli sporcu olabilmek için herşeyi yapacağım daha doğrusu kendi hayatımı kurabilmek için inşAllah istediğim gibi olur 🤲🤲
Nerede oturuyorsun sen ben sana klavye almak istiyorum
Ya teşekkür ederim ama sağolun öyle fakir bir aile de değilim ihtiyacı olan birine yardım yapsanız daha iyi teşekkür ederim yine de 😇 şer... siz abime kaç defa dedim almadı 😄 ama sağolun kendim çalışıp kendim hem klavye hem mouse hemde iyi özellikte bir bilgisayar yaratmayı düşünüyorum inşAllah olur 🤲🤲
Tamam işte abin almamış ben alim sana ne gurur yapıyon 😃
Ne eksiklerin var klavye mause başka eksigin var mı?
Hatta şöyle bişey yapalım ben getircem sana özel 🙃
Tamam peki bir şey olursa bana yazarsın ☘️
Telefondan oynadığım bir oyun var can sıkıntısı o da.
İlerleyen süreçte Ps5 alayım diyorum ama vakit ayırabilmem de zor.
Ps 5 bende var ama vaktim olmuyor hafta sonlarıda oyunmu yoksa bişeyler mi yapayım derken zaman ölüyor
Ben 7/24 evdeyim de sürekli telefonda vakit geçiriyorum. Çekici, sürükleyici, sevebileceğim oyun olursa belki vakit ayırabilirim ama ergenlikteki gibi de değil ne yazık ki hiç bir şey benim için.
Gündem, para piyasası, haberler nedense daha çok ilgim alanım. Oyun çok boş geliyor. Eskiden öyle değildi ama 😊
Reis artık bizden oyun geçti geçmişimi irdeliyorum sevdiğim tutkuydu gençliğimin sabahlara kadar oynadığımı biliyorum şimdi bile var yüzüne bakmıyorum şu an için zamandan başka bir şey çalmıyor ama seviyorum yinede aldım kalsın diyorum 🙃
Aynen lisedeyken hafta sonları kuzen ile gidip bir sürü oyun alıp sabahlıyorduk.
Evde tek başıma iken Silent Hill, Resident Evil vs bitirmek için uğraşıyordum hiç uyumadan.
O zamanlar çok zevkliyi belki oynasam yine aynı hatta gelişen teknoloji, grafik, ses yönünden çok daha öte zevk, kalite hissedeceğim ama zaman ayırmak gerek.
Ben de sırf bu yüzden Ps5 düşünüyorum, niyetim var. Yani en azından belki her gün olmada da canım sıkılınca o keyfi yaşama isteği..🍀😇
Doğru söylüyorsun eskinin verdiği tatları şimdi alamıyorsun eskiden güzeldi her şey sende bilirsin atari salonları vardı jeton yutardı hatta makinalar ben oralardan gelmeyim işte😂
Şimdiki zaman teknoloji grafik açısından daha iyi ama artık lüxx oldu bi oyun olmus 600-700 tl ps 5 su anda 13-14 bin civarında tv de almak gerekiyor en kötüsü 4 k tv gerekli gittim özellikle 65 ekran sony tv aldım 20 bine yakın sadece tvye verdim sırf şu resident evil villageyi oynamak için 😂 bende senin gibi hayranım resident evil - silent hill benim gençliğimin oyunlarıydı şimdi açıkçası sarmıyor açtığım gibi 1 saat bile oynayamıyorum artık herhalde yaşlandım diyorum :))
Yaşıt sayılırız haki ile o atari salonları dönemini yaşadık hepimiz.
Yeni nesil bu durumlardan çok yoksun kaldılar.
Her yaşın ayrı bir güzelliği vardı.
Ps5 ve istediği 4K model olayını duydum.
Bir oyun oynamak 50bine patlamış neredeyse.
Lüks değiş ultra lüks.
Bir de bu ekonomik koşullarda.
Cevap
12Cevap
Günde 1-2 saat yetiyor bu aralar, ayarlıyorum onu da
Geçen baktım ekran ortalamam 19 saat olmuş sanırım bu oyunlar beni benden aldı
19 saat mi yuhhh 😂
Hedef 24 saat yapmak bakalım yapabilecek miyim
Ben 1 gün uyumadan durmuştum
3 gün uyumadım arkasına gitmişim zaten 18 saat uyudum
Arada zaman ayırıyorum kısa süre oynarım ama oyunlardan eski tadı alamıyorum.
Oyun oynayacak zamanım yok aslında zamn bulurum da ben başlarsanm oyun bağımlısı olurum
Onceden olurdu ama şu gunden sonra olur mu bilmiyorum
Haftada üç kez oyun oynuyorum çocuklarla. Benim işim oyun oynamak 😂
Genelde haftasonları oynuyorum hafta içi iş yeterince yoruyor pek oynayamıyorum.
Adam öldürüyorum hele senin gibi zevzekler falan denk gelirse değme keyfime
Tamam hoca bey
Yeterince çok zamanım var
Pek olmuyor şu sıralar meşgulüm
Olmuyor yoğun çalışıyorum..
Oynamıyorum vaktim yok
Zaman zaman oynuyorum.. Keyifli günler..
Oyun oynayacak maalesef zamanım yok
Oyun oynamayı sevmiyorum
Ayda yılda bir vaktim oluyor evet.
hergünü sadece oyuna ayırmak en mantıklısı 😋
Zaman var da sistem yok
Arada parka gidip salıncağa kaydırağa biniyorum
Aferim
Olmuyor.
Ara ara evet
olmuyor
Sevgilim bize geldiğinde evett
Hafta sonları
her gün
evet
Her gün oynarım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?