internet tarayıcılarından.. kraloyun falan :D
ben garson kız mesela. aşırı oynardım :D

internet tarayıcılarından.. kraloyun falan :D
ben garson kız mesela. aşırı oynardım :D

Browser oyunlarından en sevdiklerim
Sift Heads serisi

Elektirik adam

Fireman

Garson kız

Nesquik (zeka oyunu)

Matrix

Psikopat senaryolar serisi
Hangi birini sayalım ki balon patlatma oyunu vardı yukarı doğru ok atıyorduk
Garson kız
Ateş su
Birbirimizin üzerine bomba atıp duvarları da patladığını oyun vardı
Kedi köpek oyunu
Ben10
Araba park etme oyunu
Elektrik adam
Ve niceleri de işte isim olarak aklıma gelmiyor
He bide bira toplama oyunu vardı 😄











Ben aşırı çok oynardım eskiden. Bizim okulda bilgisayar derdi vardı o zamanlar sürekli derste oyun oynardık. Ben en çok kız giydirme oyunları oynardım. Sonra yemek pişirme makyaj yapma oyunu falan. Bu tarz oyunlara hala daha bayılıyorum. Yine yükleyip oynarım o derece.
Cevap
41Cevap
Stick war oynuyordum sürekli
Hepsinin isimlerini hatırlamıyorum bazılarını sıkıcam sjrjwdj
Sosisçi bush :D
Bunu bende oynuyordum , ateş ve su oynardım , bir de patronu sinir et veya işte bir adam vardı evine kız arkadaşı gelirdi falan biz de adamın yaptığı her işi baltalayıp onu gülünç duruma sokardık en çok bunu oynardım şimdi bakıyorum da ne çabuk geçip gitmiş her şey..
Topuklu ayakkabı giymiş bir kadının topuklarının seviyesini düşürme oyunu vardı onu çok oynardım shsjsn ayak fetişi sahibi olmadan bu yaşa gelmiş olmam büyğk bir başarı bence
Bir de katil köpekbalığı oynardım oyunlar1 de vardı

Bunu oynayan var mı ya bi ara cok populerdi ksfjsşekfşcmel cok iyiii
Bir oyun vardı kız bakışlarıyla okulda ki bütün erkekleri etkileyip peşinden koşturuyordu sjaksj çok oynardım onu bir de kıyafet giydirme falan çok oynardım, materialist girl 💅🏻
Garson kiz bende cok cok fazla kez oynadim öpüşme oyunu vardi onu oynardim birde boyle icip icip sarhos oluyordun ama sandalyeden dusmemeye calisiyordun bunlari hatirliyorum futbol oyunlar haric
super mario yildiz avcisi , kral oyunda garip ada vardı, altin avcisi falan araba oyunu vardı karda sürüyordun oyle seyler, ayrıca eriste hazirlama oyunu vardı hic de yetismezdi zaten
Web browser da text based oyunlar oynardım. Kings of Chaos bunlardan en önemlisi 2002 yılında deli gibi oynuyordum. Sonra omerta oynadım uzun bir dönem sanırım 8 sene önce baya koptum o oyundan da.

müziği bile hala kulağımda 😅
Kızın memelerine bakarken yakalanmamaya çalışma oyunu vardı direkt o geldi aklıma 😂
Anılar Way be aklıma gelenler şu an ateş ve su , selena gomez ünlülere makyaj yapma oyunları , avataria , aaaa mordecai rigbi savaş oyunu
Hasss. Kraloyundan okul çeteleri vardı onu oynardım. Bu garson kız oyununu görünce anılarım depreşti ya :D
Kraloyun aynen güzeldi. Kopya Çek iyiydi baya. Miniclip’den de MonkeyLander. Ateş ve su bir arkadaşla. Zevkliydi çoğu.
Game of Thrones oynuyordum bir ara o kadar. Ah bir de Facebook oyunları, The Sims Social, FrontierVille, Cityville falan. Güzel günlerdi bea.
Ateri oyunları vardı circus diye bi oyun vardı
Birde kız giyindirme , süpef mario
Abi nolduysa bu oyundan sonra oldu zaten kıza fazla mı özendim onun gibi garson olduk 😂
Legend online, celebrity hunt, paula paparazzi, uphill rush serisi
Hayvanların otomobilde yarışlarını oynardım kardeşimle
Yaaa ahahhaa. Ben bu oyunu ne oynardım beee 😄😄
Ayy gözümde canlandı. Sosisçi oyunu vardı onu çok oynardık kardeşimle birde ateş ve su
Dürümcü oyunu vardı müşteriler sinirleniyordu sonra şeytanlı ev Paris Hilton şov, metal sług , tanks
Of ağlıcam ya ne günlerdi. Sanalika, movie star planet, transformice felan ☺️☺️.
Browser nedir tam olarak, ben köyden şehre yeni geldim tam bilmiyorum öyle şeyleri
Araba markası
İnternet tarayıcısı.
Kral oyunda batman oyunları, ateş ve su, futbol oyunları vs oynardım.
Oyunlar 1 vardı 🤦🏻♀️ Ateş ile su, bubble lı bişi vardı. En çok ateşle suyu oynardım. Ah ah
Valla aklıma gelen bir ton oyun var ama en iyileri happy wheels ile miniclip oyunlarıydı ya 😅
Sonic'i sevdiğim kadar başka bir oyunu sevmedim herhalde. Sonrasında avatar geliyor of ne oynardım ya özledim
Stardoll ve senin oynadığın oyunu oynardım 😂🤎
Eskiden Kraloyun Tarayıcıda liderdi, Jip tarzı engebeli oyunlar oynardım, Aklıma gelmeyen oyunlar da oynamışımdır, şimdiki yeni nesil pek bilmez.🤩
Hiç oyun oynamam
Hazel Bebek oyunları aklımda kalan 😅
Garson kız çok güzeldi ya bende çok oynadim
canavar kamyonet
ateş ve su
ofiste aşk
Laaan bu oyun sjdbsjdjx aga beeee
Strateji oyunları vardı
Hala ara ara açar oynarım bu oyunu
Genelde okey falan oynardık
Bu oyun hala var mıdır ki ashha
Seks oyunları vardı onları oynardım
Ama sen çok tatlısın 💞
Hiçbirini hatırlamıyorum
Yemek yapma, red curcuble 2
Ya bu oyun efsaneydi gerçekten
Kraloyun vardı 😁
Dino var ona takılıyorum
Oyun oynamayi yillar once biraktik
Savaş lordları 🙂
Evet sanalika
Gladyatör
Sinir oluyodum bundaki müşterilere
Dragonfable, darkorbit, seafight, sanalika..
Hügo
Severek oynardım..
Pokemoncrater
Fenerli tokatlama
Evaadam
Mercedes EQS
Farmville
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?