
Oyun oynarken internet gidince sinirlenip modemi kırdığınız oldu mu 🤔😂
#Gamer #FiqHShott

Oyun oynarken internet gidince sinirlenip modemi kırdığınız oldu mu 🤔😂
#Gamer #FiqHShott
Sinirlendiğim oldu evet ama interneti kıracak kadar değil ya. Oyuna başlarken internet gidince aşırı deli oluyorum. O an kırmak gelsede içimden kıramıyorum çünkü ulaşamayacağım yükseklikte internet. Biz yüksek bir yere koyduk İnterneti o yüzden sinirleneceğim zaman ulaşıp kırmam imkansız. Ama aşırı sinir olduğumda bazen kırmak geliyor içimden.
O noktaya çok fazla geldim dostum inan ama sonra bu sistemin parasını ben verdim ve aldım aklıma gelince vurmaktan hep vazgeçtim :D insanın kendi malı olunca daha kıymetli oluyor tabi ki :D
Cevap
6Cevap
Kırmaya yeltendiğim olmuştu ama yapmadım :D
Hayır hiç olmadı.
Modem kıracak kadar sinirlenmem. Eşyalarım kıymetlidir
modem çok uzakta oraya gidene kadar başka şeyler kırarım sinirim geçer
Modemi kırmam ya o kadar abartmam 😃
Tam olarak 2 defa hem de
Yok artık. Hiç o kafayı yaşamadım oyun alt tarafı
Mouse kırmıştım ama modem kırmadım hiç
Hayır olmadı.
Yok olmadı çünkü modem pahalı :D
hiç olmadı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?