Aaaa olmaz mı 800k yasuom var dermisim cvxbcxbcxzbc Ben Karma Fiora Morde oynamayı sewerim @Alfoo her ne kadar Fiora otipi olduğumun aksini iddia etse de xd

Aaaa olmaz mı 800k yasuom var dermisim cvxbcxbcxzbc Ben Karma Fiora Morde oynamayı sewerim @Alfoo her ne kadar Fiora otipi olduğumun aksini iddia etse de xd

Counter-strike 1.6 tanıştığım bazı insanlar "o oyun eskimedi mi yaa" gibi cümleler kullanabiliyor normal karşılıyorum çünkü 1999 dan beri çıkmış oyunu oynamak insana birazcık garip gelebilir ama ben oynuyorum ve diğer cs ci arkadaşlarım da oynuyor
Elimde para olsa en iyi sistemi alıp GTA 5 başka oyunlar da yükleyip oynarım ama cs 1.6 sız asla yapamam 😂
20 k ortalama 120 tane şampiyon var kalanlar da 10 k felan
Midde Aurelion anvia Fizz ve azirde affetmem özel mainlerim
Supta zaten swa hariç her şampiyonu oynuyorum her maç farklı hero
Adcds jinx cait Vayne
Jungleda ivern Jax evelynn rammus
Top morde cho vayne teemo Jax
Yasuo zed akali Katarina hiç oynamam sevmediğim herolardır popüleri sevmem
Coğu beceremiyo zaten
Oradan yararlanıyorum zaten adam ct alamıyor veya nasıl duracağını bilmiyor ama zed açıkta kaldıysa ve zed main ise affetmiyor parçalıyor beni

Kesinlikle World of Tanks
Cevap
24Cevap
Serious sam oyunu
Bir zamanlar efsane lol oynardım bee duygulandım şu an
hangi karakter bcnxvvxv
Sup oynardım. Daha çok blitzcrank, thresh bu ikisini baya oynardım.
thresh god derim
Çocukken Crash Bandicoot Ergenlikte Cloud Strife Yetişkinlikte Max Payne Yaşlandıkça İndie Oyunlardaki karakterlerle hep özdeşleştirdim kendimi... 😊
Destek oynuyorum ben yuumi ama guzel oynadığımı dusunuyorum 😅
yuumiyle aramda vs atıyorum ben resmen jdjjhsafjkjljgh
Iyiymis lhdjgdkhduts
Bilardo ama gerçekte. Elektronik oyunlara kafam çalışmıyor hiç 😃
Mobile Legends Miya 😃
sevilur omega beş
Bugün başladım oyuna yalnız baya iyi hero 😁
Rocket league actone :D
Platin 3
Archer, Knight Online
Atrox ile yargı dağıtmak fav alskdja
Ben cod mobil diyorum.
Kanoyu efsane oynarım. Döwüj 🖤
Cs go' yu çok severdim.
Reksai babasıyım
o değil de inşallah lol oynayan bir sevgilim olur tek hayalim <3
Kaisa ile affetmem
Mobile legend alucardim var herkesde burdan meydan okuyorum
Shen
dünki mactaki shene selamlar kafasını koparrttiğimin karakteri
var tabi meliyle seda
Gandalf
Pubg
World of warcraft <3
Valorant Neon tabii kii 👌
Michael
Arthur morgan babam
Her çarı oynarım taşıyabilecek düzeyde
Hayır benim yok
Yohg
Reis alert.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?