Electronic Arts firması duyurdu. Tek oyunculu, üçüncü şahıs kamera açılı bir oyun olacakmış. Iron-Man ana karakter :) Çıkış tarihi yok

Electronic Arts firması duyurdu. Tek oyunculu, üçüncü şahıs kamera açılı bir oyun olacakmış. Iron-Man ana karakter :) Çıkış tarihi yok

Marvel karakterlerimi severim oyun hikayeli mi olacak yoksa normal mobil deki gibi karşılaşmalı oyun mu olacak 🤔
Cevap
10Cevap
Marvel karakterleri ilgimi çekmiyor hiç.
Marvel filmlerini seviyorum
Açık dünyası ne kadar geniş olabilir acaba ki..
Spiderman gibi çıkartırlarsa çok güzel olur.
Ama Spiderman belli bir süre sonra düşman yönünden çok sıkıcı ve tekrara düşmüştü.
Bunda öyle biseu olmaz umarım.
Tanımadığım bilmediyim ne oyunları severim nede karekterleri
Sadece ironman karakterini seviyorum gerisi fos. Özellikle kaptan amerika en fos olanı ve zorla şişirilmeye çalışılanı
Yine hüsran olur nett
Pek takip etmediğim için seviyorum diyemem
Oyuna bakmak lazim
Çok iyi haber
severim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?