Gamer GTA: The Trilogy - The Definitive Edition Steam'a gelir mi sizce? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 03 Yapay Zekaya Sor Gelirse ne zamana gelir bi bilgisi ya da fikri olan var mı bu konuda? Steame düşmesini bekliyorumda bu içeriğin. GTA: The Trilogy - The Definitive Edition Steam'a gelir mi sizce? Cevapla Steam Hakkında Sorular Sizce Soruları Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
FiqHShott Takip Et FenomenMaster Yaş: 24 +1 yıl Gelecek diye umuyorum Steam boş bir oyunu kendi satış yerine koymak istemez doğrusu 0 9 Yorumla Soran +1 yıl O kadar mı kötü ya Yorumla Soran +1 yıl Buglar falan düzeltildi deniyordu düzeltilmemiş mi hala? Yorumla FiqHShott +1 yıl Kötü demedim ki gelecek bence yani steam böyle bir oyunu satışa çıkarmak ister GTA yı seven çok Yorumla Soran +1 yıl Hee ben boş oyundan kastını bu oyun olarak algıladım pardon Yorumla Soran +1 yıl Umarım gelir ya sence gelmesini beklemelimiyim yoksa kendi sitesinden mi almalıyım? Yorumla FiqHShott +1 yıl Valla senin kararın ben karışmak istemem 😄 Yorumla Soran +1 yıl Tamam o zaman kanka beklemeye çalişayım biraz daha, sağol Yorumla Soran +1 yıl Gerçi ordan satın alsam daha sonradan steam kütuphaneme ekleyebilir miyim? Yorumla FiqHShott +1 yıl Onu bilemem Yorumla
Shevell Takip Et Xper 7 Yaş: 23 , eic 98% +1 yıl Bende gt serilerinin hepsi var sevdim bir seri 0 10 Yorumla Soran +1 yıl Ne güzel Yorumla Shevell +1 yıl Zor oldu ama buldum hepsini Yorumla Soran +1 yıl Nerden buldun Yorumla Shevell +1 yıl Yurt dışından aldım Yorumla Soran +1 yıl İyi bari hayırlı olsun kanka Yorumla Shevell +1 yıl Teşekkür ederim Yorumla Soran +1 yıl Bende de hepsi var ama The Definitive Edition sürümü yok işte steamda olmadığı için Yorumla Shevell +1 yıl Umarım alabilirsin Yorumla Soran +1 yıl Umarım. Steame gelse alacam işte steam dışı oyun satın almayı pek tercih etmiyorum Yorumla Shevell +1 yıl Peki Yorumla
Limonluvişne Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl Gta 6 bekliyoruz 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Ohoo çok beklersin kanka daha Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Gelecek diye umuyorum Steam boş bir oyunu kendi satış yerine koymak istemez doğrusu
O kadar mı kötü ya
Buglar falan düzeltildi deniyordu düzeltilmemiş mi hala?
Kötü demedim ki gelecek bence yani steam böyle bir oyunu satışa çıkarmak ister GTA yı seven çok
Hee ben boş oyundan kastını bu oyun olarak algıladım pardon
Umarım gelir ya sence gelmesini beklemelimiyim yoksa kendi sitesinden mi almalıyım?
Valla senin kararın ben karışmak istemem 😄
Tamam o zaman kanka beklemeye çalişayım biraz daha, sağol
Gerçi ordan satın alsam daha sonradan steam kütuphaneme ekleyebilir miyim?
Onu bilemem
Bende gt serilerinin hepsi var sevdim bir seri
Ne güzel
Zor oldu ama buldum hepsini
Nerden buldun
Yurt dışından aldım
İyi bari hayırlı olsun kanka
Teşekkür ederim
Bende de hepsi var ama The Definitive Edition sürümü yok işte steamda olmadığı için
Umarım alabilirsin
Umarım. Steame gelse alacam işte steam dışı oyun satın almayı pek tercih etmiyorum
Peki
Zannetmiyorum ya
Gta 6 bekliyoruz
Ohoo çok beklersin kanka daha
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!