Gta'nın en sevilen 3 oyununun Remastered versiyonu geleceği söyleniyor! Sizce Remastered mı gelmeli yoksa Gta 6 mı?

Merhaba,
Bir "Gamer" sorusuyla daha sizlerleyim 🎮.
Gta serisinin en sevilen 3 oyunu olan Gta III, Gta Vice Cİty ve Gta San Andreas oyunlarının remastered versiyonunun bir paket halinde geleceği konuşuluyor. Bu paketin kasım ayında yayınlanacağı iddia edildi. Bu habere sevinenler olsa da bunun yerine Gta 6 isteyenler de bulunuyor. Peki sizce eski oyunların remastered versiyonları mı gelmeli yoksa yeni bir oyun olan Gta 6 mı?
Gtanın en sevilen 3 oyununun Remastered versiyonu geleceği söyleniyor! Sizce Remastered mı gelmeli yoksa Gta 6 mı?
Gtanın en sevilen 3 oyununun Remastered versiyonu geleceği söyleniyor! Sizce Remastered mı gelmeli yoksa Gta 6 mı?
Gtanın en sevilen 3 oyununun Remastered versiyonu geleceği söyleniyor! Sizce Remastered mı gelmeli yoksa Gta 6 mı?
Gtanın en sevilen 3 oyununun Remastered versiyonu geleceği söyleniyor! Sizce Remastered mı gelmeli yoksa Gta 6 mı?
Gtanın en sevilen 3 oyununun Remastered versiyonu geleceği söyleniyor! Sizce Remastered mı gelmeli yoksa Gta 6 mı?
Gtanın en sevilen 3 oyununun Remastered versiyonu geleceği söyleniyor! Sizce Remastered mı gelmeli yoksa Gta 6 mı?
17 Ağustos 2021
Salı 14.33
#Mario
#Mario45
En iyi 3 oyunun Remastered versiyonu
Yeni bir oyun olan Gta 6
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Gta'nın en sevilen 3 oyununun Remastered versiyonu geleceği söyleniyor! Sizce Remastered mı gelmeli yoksa Gta 6 mı?
Cevapla