Merhaba, Bir "Gamer" sorusuyla daha sizlerleyim 🎮. Gta serisinin en sevilen 3 oyunu olan Gta III, Gta Vice Cİty ve Gta San Andreas oyunlarının remastered versiyonunun bir paket halinde geleceği konuşuluyor. Bu paketin kasım ayında yayınlanacağı iddia edildi. Bu habere sevinenler olsa da bunun yerine Gta 6 isteyenler de bulunuyor. Peki sizce eski oyunların remastered versiyonları mı gelmeli yoksa yeni bir oyun olan Gta 6 mı?17 Ağustos 2021 Salı 14.33 #Mario #Mario45
En iyi 3 oyunun Remastered versiyonu
Yeni bir oyun olan Gta 6
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Gta'nın en sevilen 3 oyununun Remastered versiyonu geleceği söyleniyor! Sizce Remastered mı gelmeli yoksa Gta 6 mı?
GTA 5, 2020 Yılında Rockstar'a tam tamına 911 Milyon dolar kazandırdı. Bu denli para kazandıran bir oyunun bir üstünü çıkarmazlar. En azından 5 yıl daha GTA 5'in ekmeğini yerler. O sebeple boşa beklentilere girmeyelim ve haber gerçekse, Remastered versiyonların çıkmasını bekleyelim.
Beşin geliri memnun ettiği sürece altı gelmez. Onlar belli bir yılı zirve gibi düşünüp ona göre altıyı yapıyorlardır. Remastered sürümleri eğer eski bilgisayarlarda da kullanılabilir olursa iş görür. Yoksa nostalji bir yere kadar.
gta sevmiyorum ama altın yumurtlayan tavuğu kolayca bırakmazlar önce remaster yapıp bolca para kaznaıp sonra gta 6 gelecek. yalnız gta 6 en az 3-4 yıl daha gelmeyecek
Lol görüşüm tam yazmada gösterdim. Neyse yani Gta'nın Remastered'da umrumda değil ama sanırım Remastered tercih ederim Gta 6 yerine daha ilginç olur benim için eski oyunları yeni grafikli görmek.
En İyi Cevaplar