Merhaba, Bir "Gamer" sorusuyla daha sizlerleyim 🎮. Hayran yapımı bir mod olan Half Life 2 Remastered, Valve'den izin alarak Steam'e çıkış yapacak. Bu gelecek Half-Life oyunları için umut vaadetse de bazı oyuncular bunu doğru bulmuyor. Peki siz Hayran yapımı oyunları destekliyor musunuz?
Evet destekliyorum iyi işler yapıyorlar
Hayır desteklemiyorum firmaların işine karışmasınlar.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Hayran yapımı Half-Life 2 Remastered, Steam'e geliyor! Hayran yapımı oyunları destekliyor musunuz?
Sadece oyunlarda değil, oyun içi skinler vs. hayran yapımı çalışmalar bazen oyunun kendi yaptığı içeriklerden çok daha güzel olabiliyor. Diğer firmalar Valve'nin bu davranışını örnek almalılar bence.
Halt life 1 remake halinde Black Mesa olarak tekrar çıkmıştı hayran tarafından ve oldukça başarılıydı. Ancak half life 2 serisinin bir remake'e ihtiyacı olduğunu düşünmüyorum. Çünkü hali hazırda görüntü kalitesi güzel bir oyun. Bize yeni ve bilgisayarlarınızin kaldırabileceği half life devam oyunları lazım.
Valla bazıları cidden baya güzel oyun yapıyorlar. Black Mesa oyunu mesela efsanenin üstünde bı oyun olmuş grafik olarak. Ayrıca bu half life 2 oyunu da Valve destekli olacak. Güzel bı oyun çıkacağıni düşünüyorum. Zaten half life 2 yine gayet güzel grafikte bı oyun idi.
gerek yok aslında half life 2 hala oynanabilir bir biçimde duruyor fan made half life 1 black mesa var mesela bunun yerine half life episode 3 yapsalar daha iyi olabilir
Her oyun kendi serisinde çıkan bir önceki oyundan daha iyi olmak zorunda. Bu yüzden seriler bir yerde tıkanıyor. Çünkü bir yerden sonra daha iyi oyun yapmak giderek zorlaşıyor. İyi ve güzel oyunlar yapmak kolay değil. Her geçen yıl çıta yükseliyor. Gülünç demeden önce bu şekilde düşünmelisin.