
Yıllardır bu söylenti içinde olduk, genel de sadece oyun degil, bazı durumlar da bile nedense sevilmedik yoksa avrupa bizi kıskanıyor mu diyesim geliyor 😀
Peki neden sevilmiyoruz?

Yıllardır bu söylenti içinde olduk, genel de sadece oyun degil, bazı durumlar da bile nedense sevilmedik yoksa avrupa bizi kıskanıyor mu diyesim geliyor 😀
Peki neden sevilmiyoruz?
bence istememe konusunda biraz haklılar genelleme yapmıyorum fakat oyunlarda çok toxic, küfür, aşağılama, ırkçılık ne varsa yapıyorlar bu şekilde insanlarla oyunda sürekli karşılaşıldığı için artık bir önyargı kalmış galiba.
Bana kalırsa küfür, argo kullanımından ama onlar da aynı şekilde bizi dışlıyorlar
Çok iyi hatırlarım cs go oynarken bir tane Rus bana sayıkladı sayıkladı durdu sonra oyunu bıraktım zaten aim de kötüydü benim oyun 1.6 dedim gittim onu oynadım
Şimdi ne yazık ki bir şey oynayamıyorum bilgisayar bozuldu güçlendirilmesi gerek ☹ ama abim yeni ekran kartı vs. Bakarız dedi 😄😊
Haksız degiller. Bir Türk olarak bende türkler ile oynamayı sevmiyorum reis ne yalan söyleyeyim, yıllardır da gider yabancılar ile oynarım. Genelleme belki doğru değil ama yabancı oyuncularda biz Türkler bu kadar kavgaya meyilli, küfreden, ha bire boy ölçüşmeye çalışan, dedikodu döndüren, iletişimden uzak kişiler ile oynamadim.
Türkler çok küfür eder de ondan
Cevap
16Cevap
Gayet yerinde. çünkü çoğu oyuncu ergen olup hakaret edebiliyor ya da hile yapabiliyor
Ben bile kendi milletimin insanını istemiyorken çoğunluk kitleden bahsediyorum. Elin yabancısı niye istesin.
Saygısızlık, küfür, dini inançlara anlaıyş göstermeme, empati yoksunluğu, işine geldiği gibi davranmak... dolu kötü özellikler var toplumumuzda. Ben bile kendi milletimi istemiyorum adamlar neden istesin :)
nedeni küçük yaş aralığıyla düşük eloları paylaşıyo olmamız. Küfür hakaret dolu vatana millete dini inançlara saygı göstemiyo pesemengler
Toksik bir kitleyi kim isterki LoL'de TR sunucusundan EUW sunucusuna geçmiştim bu yüzden fsjkd
Türk olmama rağmen bende sevmiyorum çoğunu. Niye dersen %80 kanser kitleden oluşuyor. Pvp veya maç oyunlarında özellikle yabancıların hakaret saymadığı 'gg' kelimesini biz türkler, özellikle küçük yaştakiler ezik gibi bir manada kullanıyorlar. Bence aradaki fark bu kadar net. Güzel oyundu manasında kullanılan bir kelimeyi mahfettiler.
Kötü oynadığın zaman direk üstüne atlıyorlar kanserleşiyorlar. Sevmiyorum.
Ata sporudur savaşmak. Avrupa Biz kıskanıyor evet 😉
Bu yarışma 600 bin dolarlık bir yarışma
Call of duty warzon
Öyle bir şeyi ilk defa duyuyorum. Genelde Ruslar istenmez.
Ben bir yerde okudum türkler de dahi ben almanları sevmiyorum futbol oynarken ben galipken örnek 2-1 öne geçiyorlar hemen geri kaçıp pas yapıp skoru korumaya calısıyorlar 10 dakka top veriyorlar oyun ln bu 😂
Türkler bir de Müslümanlar nerde isteniyor ki oyunlarda istensin. Değişik bir çekemezlikleri var farklı milletlerin bize, bizim abartılı misafirperverliğimize karşın.
Ben soyleyeyeim sana ben cs 1.6 Rusya serverında oynuyorum oradaki ruslarin hepsi biliyor Türk olduğumu ve ırkçılık yapmıyorlar çünkü insan gibi sohbet edebiliyorum ama diğer giren turkler sürekli küfür edip duruyor adamlara klavye delikanliligi yapiyorlar sonra da haliyle nefret ediliyor. Rusların hepsi insan gibi konusabiliyor sımarmadan ama bizim turkler ha bire küfür ediyor
Türkler çok toksikliyor, deli ediyorlar. Açıkçası ben de bir Türk olarak, takımıma ya da karşı takıma Türk gelmesini istemem.
Çok gıcık bir kitleden dolayı olabilir istememeleri, hemen bir kufurlesme falan oluyor adamlar eğlence için oynuyor
Türkler baskılı oyun oynayıp mağlubiyet daha çok yaşattığı için istenmiyor
Vallahi bir Türk olarak ben hep Türkleri sevmiyorum çok normaldir
Önce çuvaldızı insan kendine batırmalı Türkler çok mu ahlaklı hoşgörülü hangi oyuna girsem küfürler hakaretler havada uçuşuyor duymadığım küfürleri duyuyorum
Olay kesin küfürdür. Bende cs go da Rusları sevmıyorum. Aşırı iyi oynuyor çakallar
Biz call of duty warzonda intikamını alıyoruz dert etme 600 bin dolarlık yarışmada şu an 1 . Sırada türk grup var
Aim’inize zeval gelmesin
PlayStation da aim yaparsan kafaya götüremezsiz seni gövdeye zorlar o yüzden aim kullanmıyoruzki kafaya sıkalım 😉
Türkler oyunda bile kendini belli ediyor çünkü toksik davranışları ile
Küfür ediyor olabilir misiniz 😄
Ben ederim bana edenlere ama 😀
oyle sorunum olmadi hic..
Çok küfür ediyorlar
Ayip olmuş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?