Çok bilindik olmayıp sizin sevdiğiniz oyunlar var mı ve neden? :) 


To the moon benim çok sevdiğim bilinmeyen bir oyun resmen Indie oyunlara bakış açımı değiştirdi.
teşekkür ederim. 🍬
Epic Games bir ara hediye olarak vermişti, The Spectrum Retreat ismi. Güzel oyun idi😇
Cevap
8Cevap
Su ana kadar oynadığım bütün oyunlar kült hale geldi, klasikler arasında yer edindi. Hiçbirini gizleyemedim. 🙄
ben popüler kültürün kölesiyim sevdiğimi herkes sever
Benim sevdiğim oyunları herkes biliyor ya.
Kimsenin bilmediğini düşündüğüm ama çok sevdiğim? Trover saves the universe
syphon filter ve dino crisis 1 ve 2 var
tom boy
keystone kapers
enduro
First Blood beni sarıyor, cs ye benzer bi oyun
en az cs kadar zevkli bence
Jadde vardı çok eskiden
3d oyunlari cok seviyordum. şimdi açılmıyor ama:(
Age of empires
oduncuuuu
Yüzüklerin Efendisi
Stalker
Yok gibi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar