Kimimiz online oyunları daha çok sever, kimimiz ise hikaye türünde oyunları sever. Tabi bu türler de kendi içlerinde türlere ayrılıyor mesela MMORPG, online FPS, FPS, RPG, ... Peki siz hangi tür oyunu seviyorsunuz ve o türdeki en çok sevdiğiniz, başarılı bulduğunuz oyun hangisi?
En sevdiğiniz oyun türü ve o oyun türünde en sevdiğiniz oyun nedir?
Oyun türü olarak savaş seviyorum ve çok var hepsini de saymak isterim 😄 1. Counter-strike 1.6 Online olarak oynadığım en sevdiğim oyundur deathmacht mod oynarım genellikle bunny yapıp adamlara doğru uçarım bıçak, ak-47, m4a1 elime hangi silah gelirse dalarım 😄 Hikayeli olarak da Call of Duty serisiTüm seriyi oynayamadım ama yine de Modern Warfare 2yi çok beğendim özellikle Captain MacTavish in bizi kurtardığı sahne müthiş bu sahneye aşık olmamak elde değil 😍
GTA5 de sevdiğim oyundur iyi bir hikayesi var görevleri de güzel 😇
Daha çok aksiyon oyunlariyla tarih strateji oyunlarını seviyorum. Strateji oyunlari arasında Darkest Hour, Total War serisi ve Stronghold serisini seviyorum. Birde Medal of Honor Pacific'i de seviyorum. Aksiyon oyunları arasında da Batman'i, Gta serisini, Assassins Creed 2'yi ve Deus Ex: Human Revolution'u seviyorum.
Bu serinin 2 oyununu oynadım :) Warband'ın Viking ek paketini oynadım ve bir de Fire and Sword oynadım :) Zaten bu saydığım oyunlarıni son olarak birkaç defa daha oynayıp bilgisayar oynanayı bırakıcam. Çünkü oyun yaşım geçiyor, 30 yaşından sonra oyun oynayan kimse pek kalmıyor anca senede 1-2 defa oynuyirlar bende bu gidişle öyle olmaya başladım. Çünkü 30'lara merdiven dayadım.
Yok sorun değil anladım seni kardeşim. Ama yine de eskisine göre oyun oynamaya daha az ihtiyaç duyuyorum. Fakat arada bir kafa dağıtmak için oynamak gerekiyor tabi.
Her türde hemen hemen başarılı sayılırım :) hiç bir oyunu e sporcu vs olmak isteyeceğim kadar azimle oynamam azim yaparsam o tamamen karşımda kini yenmen veya kendimin o oyun en iyisi olduğunu kanıtlamak istememden gelir :) MMORPG severim.