Yıllar geçse de hala oynadığın GTA oyunu hangisi?

benim kesinlikle vice city :D en efsanesiydi bence be.. en azından o zaman çok böyle güzel grafik falan beklemezdik ya güzel gelirdi.

Grand Theft Auto: Vice City
Grand Theft Auto: San Andreas
Grand Thedft Auto III
Grand Thedft Auto IV
Grand Thedft Auto V
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Yıllar geçse de hala oynadığın GTA oyunu hangisi?
Cevapla