benim kesinlikle vice city :D en efsanesiydi bence be.. en azından o zaman çok böyle güzel grafik falan beklemezdik ya güzel gelirdi.
Grand Theft Auto: Vice City
Grand Theft Auto: San Andreas
Grand Thedft Auto III
Grand Thedft Auto IV
Grand Thedft Auto V
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
18Cevap
Gta Sanandreas
Pek oynamıyorum GTA serisini ama GTA 5 diyorum.
hiç oynamadın mı :)
Oynadım ama cidden az oynadım
Grand Theft Auto: San Andreas tabiki, Gta 5'i hic sevemedim.
san andreas bir başka ya :D
Eski sürüm GTA'lar mobilde çok güzel oluyor arada oynarım.
vice city müzikleri bile duygulandırıyor beni :/
ben gta yı vice city ile tanıdım seriyi aşık olduğum ilk oyun olduğu için arada sırada vice city yükler oynarım
eskiden sadece vice city oynamıştım ama bitirmemiştim
ondan sonra öyle kaldı
4 tabi ki 4 her türlü daha iyi özellikle bi enb yap oyuna tamamdır oyun da hayat var
4. oyunda inanılmaz bir FPS sıkıntısı var son model bilgisayarda 30 FPS'yi geçmiyor oyun
@Mario45 yok be kardeşim bilmiyorum sende sıknıtı nedir ama 60 fps oynuyorum ultra da üstüne çok güzel bi enb mod var gta 5 de var inan bana yüzüne bakmıyorum gta 4 ün fiziği gibi bir oyun yok
Bilgisayara göre değişiyor o zaman çok ilginç. Çok güzel oyun ama 20 fps oyun oynamak çok sıkıyor dayanamıyorum yarım saatten fazla. Birçok araştırma yaptım ama çözümü yok oyundan kaynaklı
@Mario45 evet güçlü bir pc lazım
Güçlü bilgisayarda bile çalışmıyor sorun o.
@Mario45 oyun sıkıntılı dediğin gibi bu da bir gerçek remastered yapacaklar mış inşallah yaparlar bir an önce
Umarım yaparlar
Fırsatım olsa V ama ücretli işte
torrent :D
saka de?
4 hariç hepsi oynanır
GTA san Andreas😁Görevde yapmazdım araba kaçırırdım😂
:D görevleri de eğlenceli ama
San Andreas daha hoş bence 😅😅, Cj reis ayrıdır
CJ adamdır :D
Ah shit, here we go again😂😂
San Andreas, hala arada sırada MTA oynarım.
mta hala var mı ya dolu sunucular :D
CIT2 var, MTA'nın geliştiricilerinden Arran'ın sahibi olduğu sunucu.
Vice city ya aşırı hastasıyım
Sanandreas tabi ki
Benim için GTA Vice City
vive city
gta efsanedir yaw 😀
GTA 5 oynuyorum şu sira
Gta 🖐
Gta V ve San Andreas
Gta 5
Vice city ve gizli kodlar 😂
Vice city