
Oyunu satın almadan önce onun hakkında ne kadar araştırma yapıyorsunuz? Yoksa direkt satın almayı tercih edenlerden misiniz?

Oyunu satın almadan önce onun hakkında ne kadar araştırma yapıyorsunuz? Yoksa direkt satın almayı tercih edenlerden misiniz?
E tabii ki oyun incelemelerine bakarım video izlerim sonra yorumlara bakarım içime siniyor ise o oyunu alırım sonuçta boşuna para vermiyoruz sljsfls He aldım diyelim iade ederim beğenmez isem
Cevap
9Cevap
Evet bakıyorum
Almadan önce özellikle sırf alsam mı almasam mı deyip de açıp inceleme vesaire bakmam
Ben daha çok aldıktan sonra bakıyorum. İlginç ama öyle.
Enis Cherryson abim oyunla ilgili video atmışsa izlerim nasıl acaba diye, eğer atmamış ise oyun oynanır mı diye bir araştırırim normal Google'da. Eğer begeneni var ise alıp oynarım 😇
genellikle yorumlu yapılan incelemelere bakmıyorum çok fazla spoiler veriyorlar full gameplayine bakarım kaç saat sürdüğüne konusuna bakarım beğenirsem başlarım
Sistem gereksinimleri
Varsa kısa oynanıs vıdeosu
Evet videolarını izlerim genelde
Bakmadan araştırmadan olmaz boş yere para yatıracağıma işe yarar bir oyuna para yatırırım param boşa gitmez
Hikayesine göre alıyorum yiğidim
Dark Souls oyna. Müthiş hikayesi var
Oynadım hepsini. Sekiro falan. En son elden ring işte çok sarmadı beni nedense
İndirime girse dark souls 2 scholar of the first günah alcam
Dotayi naptın
Ruh ve sinir hastalıkları hastanesine yatmamak için yine bıraktım
Hahajai ben hâlâ yaşıyorum o sinir stresi
dark souls da sinir ediyo ama sana aynı anda dalan 5 bossu kesince o tatmin hissi paha biçilemez. Dotada yenip tatmin oluyosun, sonraki oyunda bi zeki rün kovalamacasında first blood verince sinir geliyo
Daha neleri var 😄 pudgeler var kill alma diye seni ceken
Bane alıp onları takımdan kaçarken uyut, tüm düşman takım uyanmasını beklesin, uyanınca 5 vs 1 free kill ve sövüş
Haha o da ayrı bir dert hep strss ben kanser
Bane ile az pislik yapmadım. Tam tp atacak, e'yi bi atıyorum off. Ya da force staffı earth spirite alıyorum, ite kaka oyun oynuyoruz.
Sen baya bilenmissin kdjsjs 😄
Keeper of the Light ulti açınca takım arkadaşını yanına çekme skili vardı biliyosun dimi
Değişti o şimdi aghanim ve sardla. adamlari çekiyorsun bir alana
eski halini biliyom ben. Blink daggeri alırdım. Radiantın sol alt en köşeye giderdim (ağaçlık alana). Kuryeyi dire base'e gönderirdim ölürlerdi. Sonra tüm takımı yanıma çekerdim. KKendim alandan çıkardım. 4 kişi ormanda mahsur (afkdan düşenler bile oldu). Ben de tek oynayıp niye yardım etmiyosunuz noobshitler diye laf yapardım. Pişman değilim.
Şimdi keeper çok başka oldu. Baya hero değişti tuhaf bir hal aldı
benim gibiler pislik yapmasın diyedir lşsdf
Hshs daha çok pislik var 10 Euro ya hile var
Elbette bakarım
Bakarım elbette
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?