
Peki siz bir oyunun demo'sunu oynamadan satın alır mısınız?

Alırım evet deneme sürümüne bakmadan alıyorum zaten oyunun görsellerine ve tanıtım videosuna bakıyorum beğenirsem alıyorum beğenmezsem "yok ya bu oynanılmaz be" diyip kapatıyorum 😄
Steam de GTA 4 aldım oynadım baktım bir denedim yok ben bunu oynayamam, Bully aldım o da sıkıcı geldi sonra Call of Duty Warfare 2 aldım muazzam 🤌 oyunun hikayesi efsane param olunca tüm seriyi bir gün alıp oynayacağım inşAllah bir de iyi özellikte bir bilgisayar alıp 😄
Şu ana kadar beğenmesem bile iade ettiğim tek bir oyun olmadı. Sadece 3 defa oyun iade ettim, hepsinde de daha oynamadan önce, oyunun başka bir paketini almak istediğim için iade ettim. Deluxe edisyonlar platinler altınlar havada uçuşunca hangisini almak daha kapsamlı ve karlı emin olamayıp bazen yanlış seçebiliyorsun.
Alıp da en sevmediğim oyun soluk ve ruhsuz dünyası ile skyrim oldu. Gerçek ve yaşanan bir dünya hissi vermiyor hiç. Witcher serisinden sonra büyük bir hayal kırıklığıydı, witcher 1'i bile daha çok sevdim. Tarih öncesinden kalma olabilir ama hikayesi son derece zevkliydi. Buna rağmen iade etmedim, üşendim 60tl için iade etmeye. Steam kütüphanemi torunlara miras bırakırım artık.
Şöyle bir babaannemiz olmadı be :))
Stardew valley oyununu denemeden satın almıştım. İlk başta hoşuma gitmedi, bir süre oynamadım pişman oldum. Biraz zaman ve emek isteyen bir oyun, öyle birden eğlenceye başlayamıyosun. Dikkatimi vererek baştan başladım ve oyun hoşuma gitmeye başladı.
Keşke bende böyle olsaydım. Cidden içime dert oldu şu oyun ya...
oyun almadan önce oyunun deneme sürümünü oynamam ama oyunun ilk 5 dakika yayınını izlerim
grafikleri ve oyunun mekaniklerini tanımama yeterli bir süre
sonrasında oyunu alırım :)
Cevap
7Cevap
Satın alırım sanırım
Ben Hiçbir Oyuna Para Yatırmam Oyuna para yatırmak Enayilik Zaten Bedava hazır çok Güzel oyunlar dururken parayı niçin oyuna Heba Edeyim ki
Denedin mi arkadaşım r6 yı 2.6 ile iade etti jsnd
Denemedim valla. İade etmek değil de, sorunun çözülmesini istiyorum. Bir arkadaşıma bu oyunu beraber oynayacağız diye sözüm var.
Bir oyuna para verecek kadar enayi değilim.
Peki :D
Parası yoksa korsan alanı anlarım, ülkede çoğu kişi fas fakir sadece çevresi de fakir olduğundan o kadar belli olmuyor. Ben de dönemden döneme daha fazla param olduğunda ya da daha az param olduğunda ya korsana daha fazla yöneliyorum ya da param arttıkça orijinal almaya daha çok yöneliyorum.
Ama elimde para bol ise severek oynadığım oyunların yaratıcılarını desteklemeyi her zaman severim. Severek okuduğum izlediğim dinlediğim yapımları üretenler emeklerinin karşılığını hak ediyorlar.
Tamamen para meselesi. Refahın varsa daha cömert oluyorsun genelde.
@gulleak refah ayrı mesele, bakış açısı ayrı mesele. :))
Ne güzel linç yiyorum bayılıyorum linç yemeye. :D
Evet alırım genelde deneme sürümü oynamam
Yok ya o riske girmem.
Evet hep öyle yapıyom
Alırım
Almam
Önce youtubeden izlerim.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?