
Sabah
Akşam
Gece
Geceden sabaha
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Akşamları bir iki saat oyun oynamak benim için yeterli bir zaman dilimi zaten sabahları işte gece de eşimle beraber oluyorum.
Cevap
28Cevap
Geceleri
Geneli yok sabahta çok sarıyor ama en güzeli akşama doğrudan itibaren geçen tüm süre.
Çoğu zaman hiç oynamadığım oluyor. Kafam işten dolayı patlayacak gibi olunca akşamları 1 saat oynuyorum, toparlıyor.
o da yeterli geliyordur :)
oyun grubumuz dağılmadan önce akşam yemekten sonra başlayıp sabah 8-9 a kadar oynuyoduk ama iki yıl oldu hiç oyun oynamadım:((
Gamer bir kız 😀
Genelde gece oynuyorum. İş yerinde canım sıkılınca. O değilde oyun iyice para tuzağına döndü. Sileceğim galiba
Ghost a bak Be En İyi dostum benim ⭐😊 Adam Gözlükle Karizma katıyor Oyun da Tabi Call Of Duty Mobile Yani Fark etmiyor Ne zaman olursa oyuna girer oynarım 😊 Cod candır
Geceleri oynardım ama artık sadece cm4 oynuyorum :)
ChampionShip Manager 2004
Sabahtan geceye kadar😅😅. Çok bağımlı oldum şu sıralar, kendimi dizginlemem lazım
Bence en iyi saatler kimsenin seni rahatsız etmediği gece 12 4 arası ama çalışma hayatı ya da okulu olanlar için kotu saatlrr
Canım sıkıldığında telefonda bazı oyunlar oynarım.
Tüm gün boyunca en iyisi.
Her zaman oynuyor olabilirim. Belirli bir zaman dilimi yok.
Gece stres atmak için oynuyorum
Atıyorum canım öyle olmasa oynanam
Genelde akşamları oynarım.
Geceden sabaha sessiz sakin karmaşasız huzurlu
akşamken agalarla oynamak baya sarıyor
Aksam 5 6 dan sabah 7 8 e kadar
Gece daha zevkli oluyor
Zabaha kadar oynarız mıgo zabaha kadar
Hafta sonu akşamları belkı
Geceden sabaha
Güneş battığında.
Yazın fark etmiyor. Okul zamanı akşam-gece.
Uzun zamandır oyun oynamayı bıraktım.
Uyku tutmuyor
Hayır uyku tutmadığı için oynuyorum
akşam
akşam - gece
Akşmları.
Sabah dinç kafa ile
Akşamlar
C şıkkı
Gece
Aksamm
Kesinlikle akşam
Akşam ve gece
Değişiyor.
Hiç bir zaman
Gece
Çok iyi oynarım
Geceden sabaha
@QWertiq Arı olma simülatörü :/
Gece tabi ki
14.00 18.00 arası
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?