Oynayış tarzıyla, chate yazdıklarıyla sizi kışkırtan oyunculara haddini bildiriyor musunuz?

Oynayış tarzıyla, chate yazdıklarıyla sizi kışkırtan oyunculara haddini bildiriyor musunuz?

Ustayım diyemem ama hırs yapınca kazandığım oluyor ve ben hırslıyken gözüm kimseyi görmez, odak noktam kazanmak oluyor böyleyken çok oyun çevirdim kaybetme durumunda olan takımı galibiyet kazandırdım.
Hele bi denesin Molotofla yakarım 😅🔥 Call Of Duty Mobile de Ben Genellikle Düşmani görünce Molotof fırlatirim ardından flaş bombası taramalı ile yagdiririm RPD silahi mevcut şu an bende 200 Mermi mevcut hepsinin içinden geçer
Ya Mobil Oyun Olduğundan Basitliği Gözle Görülür Anlıyorsun Bi PC Call Of Duty olamaz sonuçta 😅 PC Demişken Modern Warfare serisi bi başkaydi be ⭐ Ama Call Of Duty Mobile şu an gelişti PC de Modern Warfare serisi haritaları Black Ops Haritaları bi çoğu eklendi ekleniyor bu arada simon Riley Ghost gözünden görüyor sun attığım fotoğraflari 😉 Şunu Söyleyim Pubg Mobile de çok oynadım Oynuyorum ama Cod mobile ayrı sarıyor
Yoo Kıyas Edebilir sin Grafik Olarak Yakın çünkü Tam eşdeğer olmasa da Tabiki 😅 Call Of Duty Mobile de Çok Güzel iş başarmış Ama Hâlâ Pubg Mobile Popüler Olmayı sürdürüyor Cod çıktı İnsanlar yeni olduğunda yoğun ilgi oldu ama sonradan yine Pubg döndüler tamam Pubg Mobile de kaliteli başarılı oyun da Ama savaş asıl bu oyunda daha iyi yansıtıyor oyunda en etkileyici karakterlerin asker olması bi kere ⭐ Pubg Mobile de sivil insanlar 😅 Call Of Duty Mobile şeyi biliyor musun Dome haritası terminal ve en son da favela eklendi favela modern Warfare 2 de ki haritaydi dome de modern Warfare 3 özel bi görevden spec ops
Cevap
8Cevap
Master seviyesindeyim
Hak edene hak ettiğini vermekte hiçte fena sayılmam.
Ellerine verip gönderiyoz çok şımarıyolar başlarda
Onlar benim dersimi verirler öyle diyeyim kısaca😂😂
Yani genelde karşılıksız bırakmam öyle insanları ama üstada denmez bana
Ustalara ders veriyorum
Call of ta yargıyı dağıtırim
Geneline bildiriyorum :)
Gereken cezai işlem uygulanıyor (:
Hic öyle bir sey yasamadım
Y (eniyim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?