
Saplantı haline gelen eski sevgili gibi resmen. Bazen çok iyi oyunlar oluyor bazen kanser ediyor ama yine bırakılamıyor. Sizde böyle bir etki yaratan oyun var mı?

Saplantı haline gelen eski sevgili gibi resmen. Bazen çok iyi oyunlar oluyor bazen kanser ediyor ama yine bırakılamıyor. Sizde böyle bir etki yaratan oyun var mı?
Çok çok eski ya Silkroad hala yüklüdür laptop da pek girmiyorum artık oyun ilk başladığı ile şimdiki arasında çok fark ve değişiklik oldu
Hiç denemedim ama başlayabilirsin. Dota'nın yapımcılarının LoL'ü de aynı şekilde tasarladığını duymuştum bu adamlar işi biliyo 👁👄👁
Ama yine de kanserojen tipler gelebiliyor. O değil de özlemişim oyunu
Cevap
12Cevap
Mount And Blade Warband kesinlikle
Serious Sam oyunu
Dota efsane bir oyundur, bağımlılık haline getirdiğim tek oyun WOW sanırım git gel yine onu oynuyorum.
Half life 1 var, oyunu kaç kere bitirdim hatırlamıyorum artık. 440 saatim var. Ama başlasam yine başlarim 😂
Başlama bence oyunun içinden geçmişler keşke hiç Dota 2 diye bir şey olmasaydı
Harbi ya lole benzemiş iyice
LoL şu an daha iyi moruk , geçenlerde yine indirdim D2 Yi küfür edip geri çıkıp sildim..
LoLü bırakamadık bilgisayarını bıraktık mobiline tutulduk tam bir bela bu oyun
Dota da onun atası zaten. Aynı şeyin laciverti :( 10 sene oldu iyi mi
knight online :/ Tekrar başlamamak için kendimi zor tutuyorum
O en azından kanser etmiyor
Bir çok oyun oynuyorum ama dota2 ayrı bir zevk.
Just dance now, mystic messenger, nadiren de lol, papa's oyunları
mobile legends
Lol vardı ama 1 senedir oynamıyorum
Gel ben oynuyorum
Uu oynarız. Rolün ne?
Carry tabi ki :)
Oo süper ben de support/semi-carry ama tercihen support. Fena suplarım coşarsın. Hard carry ile oyun ortası sırtlarsın
Spectre, Phantom A, Phantom L, Sniper, Void, Pudge, Ogre Magi akarım
Phantom lancer ile coşarım. Abaddon, Io, Bane, Batrider, Slardar ile coştururum. Necro bir de. Ama gel gör ki en kolay hero olan Cm ile oynayamıyorum şdsfls
Zaten çok değişti oyun. Yeni itemler, herolar geldi bir haftaya alışırsın
Turbo atarım. Slardar ve Legion mmr booster zaten
100 saat oynamadan Rank almıyor
100 saat kuralı mı geldi? Bu 200 turbo maçı eder yaklaşık
Zaten 15 20 dk da bitiyor ondan 2 hafta dedim iki ayda plus abonelik veriyor
aa bedavadan mı ne güzelmiş. Puan öğeleri var ya bi de, mesela 200 tl harcayınca 1k mı veriyo sadece? Steam kartları gibi arada serpiştiriyo mu yoksa. Yaptığım hesaba göre bi avatar almak için 600 tl harcama yapmam gerekiyo da
şu an öyle bir şey yok. Turnuva olduğu için onun roster kartları var günlük win alınca hediye veriyor bir deste
aaaa The International dönemi dimiiiii
Tabi. Ortalık yangın yeri şimdi 😄
Oo süpper. Bilet aldın mı sen
Hayır bende döneli 1 hafta oldu
İyi iyi biraz ısınalım ben seni suplarım bol bol. Coşarız. Pa-Bh, Legion-Grimstroke, Ursa-CM, Jugger-CM comboları yaparız
Her türlü. Bende yanıma birini arıyordum iyi denk geldik
Aynen ben de carry arıyordum. Tek support ve takımda 3 angut carry olunca supportluğun bir manası kalmıyor
Sen turbo da tek takılınca biraz kanser. ol o anı bir yaşa kdkdk
Xanax var evde sdflşsi
Jsjsj yolundasin
Papçi
Efsane abi bu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar