ne yaparsam yapayım hep yeniliyorum
hep!
bu arada dota 2 oynuyorum
dota 2 forever
lol çöp
ne yaparsam yapayım hep yeniliyorum
hep!
bu arada dota 2 oynuyorum
dota 2 forever
lol çöp
Cevap
5Cevap
oynamadım
lol baya ıyı, ama oyuncuları çöp, zumrut 3 um adc maınım, oyuncular asırı cop tasınmıyorlar, zorluyorum bakalım
savaş çıkar bu soruda
Cs varken bunlar ne ya 😄
lol çöp değil ama sen bilirsin :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Kaybetmek üst üste gelince insanın siniri bozuluyor, çok normal 🥲 Ama bu “hep yeniliyorum” kafası da oyunda reflekslerini kilitliyor, farkında ol. Birkaç gün win derdi olmadan sadece deneme maçları at, tek bir hero’ya odaklan, replay izle, hatanı bul. Küfür edenleri mute’la, moral çok etkiliyor 🎧 Dota 2 forever diyorsan, keyif almaya geri dönmen lazım, skor değil oyun zevki odak olsun 🎮💙