
Etiket olarak simülasyon, aksiyon, fps, tek kişilik, hayatta kalma tarzında oyun önerir misiniz?

Etiket olarak simülasyon, aksiyon, fps, tek kişilik, hayatta kalma tarzında oyun önerir misiniz?
çok ucuzlayanlar arasından Sniper Elite 4, Asetto Corsa ve Fallout new vegas aldım onların dışında Dynig Light ve God of War alınabilir.
Shadow of the Tomb Raider, Cyberpunk, R6 falan veya forza.
New Vegas RPG bakımından güzel bir yapım deniyor o yüzden aldım.
Asetto Corsa ise Hard Simülasyon denemek istediğimden :)
diğer bahsettiklerime bakabilirsin.
Merhaba,
Kendi adıma konuşmam gerekirse Arma 3 almayı düşünüyorum.
Uzun süredir almayı düşünüyordum, sonunda indirimler geldi ve Arma 3 de bu indirimlerden nasibini aldı. Ultimate Edition %73 indirimde gerçekten çok güzel.

Bir diğer tavsiye edeceğim oyun da Dirt serisi.
Seri tümden indirime girdi denenebilir.

Şimdilik aklıma gelen en eğlenceli oyunlar bunlar. Sende olmayan varsa hiç düşünmeden almanı öneririm. Pişman olunmayacak oyunlar hepsi.
arkadaş grubu ile çevrimiçi oynanacak çok oyun var. indirimler de bitti gerçi. ben soruya geç kalmışım
Cevap
6Cevap
God of War oyunu
God of War, Battlefield 1, Cyberpunk gibi oyunlar alınabilir kaliteli oyunlardır bunlar
spiderman gelmiş bir de sekiro var dövüş sanatlarını seviyosan
beni mi takip ediyon djhcbjsf
Dying Light, God of War, Cyberpunk güzel oyunlar.
Fps, tek kişi, hayatta kalma ve aksiyon denilince favori oyunum olan Far Cry: Primal'ı kesinlikle oynamanı tavsiye ederim. Onun haricinde Batman Collection gibi akıcı ve eğlenceli bir seriyi, ARK:Survival Evolved gibi Far Cry:Primal'ı andıran ama hikaye tabanlı olmayan ve çok oyunculu da oynanabilen bir açık dünya oyunu ve son olarakta The Witcher 3 gibi bir şaheseri almanı kesinlikle tavsiye ederim. İyi eğlenceler dilerim😊👋
Wolfenstein, Fallout New Vegas, Dishonored, hellblade almıştım. Bir dahakine sen de alabilirsin
Tavsiye ederim, şizofreni hastası bir karakteri yönetiyoruz. Güzel kulaklık takınca psikoz seslerini falan duyuyoruz. Baya gerçekçi bir durum yapmışlar psikologtan yardım alarak
Rica ederim efendim
Garry mods varsa banada alsanıza ya
42 tl olmuş
valla hiç bakmadım.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?