Güzel bir açık dünya oyunu oynarken bazen grafiklere, manzaralara bakarız şöyle vaay be deriz, bazen oyun gerçeğe göre daha güzel gelir.
Rekabetçi oyunlar oynarken daha agresif, saldırgan olmaya başlarız. Bir şeyleri keşfederken içimizde ki maceraperesti ortaya çıkarırız :Dsiz oyun oynarken neler hissediyorsunuz?
Call Of Duty 4 Modern Warfare de All Ghilled Bölümü var oynayanlar çok iyi bilirler Captain Price Teğmen Olduğu biraz daha genç olduğu zamanlar 😄 O bölümde price kontrol ediyoruz CPT Mac millan Emrindeyiz Sniper bölümü hedef imran Zakheav öldürmek O bölüm beni etkiliyor ve biraz da ürperten bölüm Pripyat Şehri Çernobil de geçiyor çünkü Gerçeği ile aynı adamlar o kadar iyi yapmışlar ki Gerçekten ordayim hissi veriyor Radyasyon yerleri var girince sesleri geliyor gözünün önü kararıyor sonra yazı çıkıyor ölmüş oluyor sun yani Modern Warfare 2 de Special Ops Bölümünde Hidden Haritası var Modern Warfare 1 de ki pripyat da geçiyor o daha Ürkütücü tek başınasin çünkü ilk de en azından mac millan takip ediyordum Zaten Ortam huzursuz ettiğinden mac millan dibinden ayrılmıyorum adamın 😅 müzikleri bile gerilimli bölümün ilj başlangıç sesi
Cok karmaşık duygulara girerim. Öncelikle başladığım işi sağlam yapma gibi bi takıntım var. Bir oyuna başlayınca psikolojim darmadağın devamlı o oyunu oynuyorum aşırı bağlanıp en iyi seviyeye gelmeye çalışıyorum. Bölümleri geçemeyince kızarıp sinirleniyorum, gecelere kada deneyip saatler harcıyorum 😂😂 Sonra bağımlı gibi oynadığımı anladığım o an oyuna sinirlenip siliyorum 😅 😃 Bu yüzden bir oyuna hiç başlamamaya çalışırım
baya süreçten geçiyormuşsun sen de :D :D şahsen seninkine benzer bir takıntım var başladığım işi sağlam yapmak mesela hazır olmadan bir bossla kapışmam veya geçen arka başladık arkadaşlarla onlar hızlıca hemen dinozor falan evcilleştirelim şunu bunu yapalım diyor ben ise safe yani kendimize bir base yapalım güvende olacağımız yavaştan alalım diyorum :D biraz daha garanti bir oyun için :D
böyle oyunlar biraz tuzlu oluyor ya maalesef :D ama oynayabildiğimizi oynuyoruz steamde çok güzel oyunlar güzel indirimlere girebiliyor. Şu an Dying Light 23 TL mesela full paketi 29 çok da güzel bir oyun. eşli oynanınca çok zevkli oluyor gerçekten :D
yine uyguna alınabilecek oyunlar oluyor bende hep indirimlerde aldım zaten ayrıca epic games'in varsa haftalık ücretsiz oyunlardan faydalanabilirsin bazen gerçekten hatrı sayılır güzel oyunlar verdikleri oluyor :D
Oyuncu birini oyundan vazgeçireyim derken ben oyun bağımlısı olurmuşum birde 😂😂😃 bazen böyle çok canlı güzel oyunlar görüyorum aşırı hoş duruyor ama onları oynamak için de masaüstü bilgisayar lazım sanırım, benim dizüstü var kullanışsız olur. Ama Teşekkür ederim öneriler için neden olmasın belki birgün denerim 😇😃🙏🏻
ne demek rica ederim :) evet masaüstü pc daha kullanışlı oluyor oyun için fakat günümüz laptolarında iş yok değil seninki gaming laptop olmasa bile belki özellikleri kaldırabilir :) model söylersen bakabilirim :D
Nvidia ekran kartı varsa işler değişebilir 😅 belki düşündüğünüzden daha iyidir. Ama evet siz sınava hazırlanın boşverin oyunu 😂 sonrasında yardimci olmaya calisirim :)
oyun oynarken çok fazla duygu değişimi yaşamıyorum çünkü artık alıştım yıllardır oyun oynamanın verdiği tecrübeden kaynaklı olsa gerek. online oyunlarda bazı oyuncular adına utanma duygusunu çok fazla yaşıyorum bunun yanında nadiren minik rageler. 😏
tabii ki sadece minik rageler😏 hikayeli bir oyuna başladım bu aralar onu oynuyorum online oyunlarla pek işim yok bu yüzden rage seviyesi daha düşük ajknhdjsf teşekkür ederim. 🍬
ya adamı öldürmek isteyen sensin asdjasd ben sana sadece fikir veriyorum :D çin işkencesi falan da yapılabilir onlar daha acımasız hem giyotin bence insaflı hiç acı hissetmez :D asfasddsa
Connor'ı sevmiyorum çünkü Markus beyciğime ileri geri konuşuyor tek sebebi bu. Markus yüzünden Connor ile düşman oldum jkanjdsfdfd ay nasıl bir yere düştüm ben çin işkencesi diyor giyotin diyor asjkbsdjhfd
.😂😂 onu vuramadığım için korkuyordum nasıl oluyor ya biraz umutsuz vakaymışsınız evet ama herkes farklı oyunlarda iyidir yani tesellinizi böyle bulun siz :D
hayır demeyeceğim tabi ki :D bir alanda iyi olmadığın için bu seni beceriksiz yapmaz bence yanii :D belki oynasan iyi bir lol oyuncusu veya strateji oyuncusu olurdun :D
bende yemek yapamıyorum bende mi beceriksizim :D daha öğrenmedik diyelim 😂😂
yani belki bir defa adam öldürebilseniz :D tam otomatik bir katil olacaksanız :D LOLü falan duymuş olmalısınız ya moba oyunu Pubg ye göre biraz farklı ama Lol ve Valorant kızların favorisi genel olarak :D
Güzel oyun önerileleri yapabilirim ne tarzda bir şey istediğini söylemelisiniz :D Online mı olacak yoksa single mı belki de arkadaşınız varsa Eşli? eşli her zaman daha zevklidir :D
ücretli, ücretsiz ne çeşit bir şey arıyorsunuz :D
yani keskin nişancı güçlü olduğu için yavaş olur genelde seri istiyorsanız Mini, SKS tarzı silahlarlaoynamanız lazım :D
Arkadaşım yok. I'm single 😅 Adam vurmayı seviyorum ama onun en güzeli de Pubg ya. Malzeme toplamak falan aşırı güzeldi, onun sesleri. İzlemekle yetiniyorum. 😅
ehe :D :D :D Ücretsiz oyunlar genelde online oyunlar olur :D Single pek oyun öneremem bu halde yani LOL ve Valoranta göz atabilirsiniz o zaman ama onlarda rekabetçi insanlarla oynayacaksınız heyecanlanabilirsiniz :D
Başka türde oyunlar denemeye açık mısınız bilmiyorum genel olarak pubg tarzı arıyorsanız o zaman sadece battle royale modu oyunlar olur :D ben size Warframe de oynayabilirsiniz derim ama biraz karmaşık gelebilir :D
yani Warframe bunlardan çok daha farklı bir oyun ve online oyun tek başınıza da yapabiliyorsunuz görevleri tabi ben genelde single giderdim zevkine uzaylıları keserdim :D Mekaniklerini seviyorum yakın dövüş silahlarıyla saldırmak zevkli oluyor :D estağfurullah saf falan demedim ya :D
Esereklilik kararsızlık gibi bir şey. Je yapacağı belli olmayan, bir öyle diyen bir böyle. Aslında duygu hâliyle alakalı ama ben değiştirdim şu an. Duruma uyguladım. 😅
söylediklerimin hepsi PC için lolün Mobil versiyonu var :D benim kütüphanem kalabalık biraz tüm oyun platformları olmak üzere 200 civarı oyun vardır tabi hepsini indirimlerle veya ücretsiz dağıtılrken aldım :D hepsini oynayabildim mi hayır hepsine zaman ayırabiliyor muyum hayır :D
Dying Light önerecektim size bilgisayarınız nasıl birde bilmiyorum yorum yapamıyorum da para vermiyorum dediniz o o yüzden :D eşli oynanabilirdi. güzel bir zombi oyunu :D
Warframe daha çok böyle zaman geçirmek için benim açımdan sürekli farklı silahlar falan deneyip onların seviyesini kasarak kendimizin seviyesini yükseltiyoruz gezegenleri gezerek o gezegenlerde görev yapıyoruz :D
Estağfurullah ne demek :D her zaman beklerim sorulara. PUBG PC de ücretsiz artık Orijinal PC sürümü oynamak isterseniz haberiniz olsun Steam'den ücretsiz erişebilirsiniz.
Bilgisayar konusunda da yardıma ihtiyacınız olursa çekinmeyin :) İyi günler.