Oyun oynarken hangi duyguları yaşıyorsunuz?

Güzel bir açık dünya oyunu oynarken bazen grafiklere, manzaralara bakarız şöyle vaay be deriz, bazen oyun gerçeğe göre daha güzel gelir.

Rekabetçi oyunlar oynarken daha agresif, saldırgan olmaya başlarız.
Bir şeyleri keşfederken içimizde ki maceraperesti ortaya çıkarırız :D
Oyun oynarken hangi duyguları yaşıyorsunuz?
siz oyun oynarken neler hissediyorsunuz?
Oyun oynarken hangi duyguları yaşıyorsunuz?
Cevapla