Bazılarımız bir yerlerden esinlenir, bazılarına ilham gelmiş gibi birden gelir, bazıları üstünde çok düşünür. Siz oyunlarda ki kullanıcı adını nasıl buldunuz?


Oyunlarda kullandığım bir kaç tane kullanıcı adım vardı.
Andromeda : bildiğiniz gibi hem galaksi hemde yunan mitolojisinde olympos kralının kızı.
La belle personne: bu da güzel insan demek fransızca bir filmin adıydı.
:D Andromeda yı kullanan gördüm fakat 2. yi kimse de görmedim ve güzel duruyor :)
Korona döneminin başlarıydı, dışarı çıkma yasağı olduğu için sürekli evde CS:GO oynuyordum. Yaptığım vuruşlardan dolayı sürekli "hile", "manyak gibi oynuyorsun" vs. şeklinde laflar duyunca kendime yakışacak bir nickname seçmeye karar verdim. Eskiden oyunlarda gördüğüm büyüklü küçüklü nicklerden ve son harfi çift yazanlardan biraz kopya çekerek "AyarsıZZ" nickini ortaya çıkardım.
Eski nickim "KatilJack"ti :D
:D :D AyarsıZZ daha iyi olmuşta Ayarsız gibi olsa daha cool olur kesin :D ben sadece Tercih ediyorum herhalde ondan :D
Biraz sıra dışı olsun istedim, bu kadar oldu :D Bu arada eig için teşekkürler :)
Rica ederim :D
benim kullandığım klasik nicknameler var oyunlarda hep bunları kullanırım. hepsini ilham sayesinde kendim buldum.
İlham perisi çok gelmiş sana o zaman 😂🍀
teşekkürler. 🍭
Rica ederim 🍀
Cevap
13Cevap
Buradaki nicki nasıl bulduysam öyle :D
Sürekli değişiyor bazen film karakteri bazen kendi düşündüğüm bir şey
Ben rakibi öldürdükten sonra daha fazla kudurtmak isterim o yüzden youlost yaptım rakip ölünce kaybettin nickname cikar
:D Güzel olmuş farklı bir nick
Kıtapta denk gelmıstım. İnsanlara acı cektırıp yavaş yavaş öldüren bir tanrı
:D Nick ne peki abi
BTS şarkısı dinlerken bulmuştum nicnamelerimi sjsjssjj
:D :D Dynamite bende dinliyorum arada ama BTS değil Taio Cruz :D
Sjsjsjs mesela bir tane nickim vardı serendipity bir tane vardı
Daechwita öyle yanisi
Fena değillermiş güzel olmuş :D
Aynen güzeller 😁
😂✨
🤣🤣🤣🤣
niye bu kadar güldün ya :D
Ne bileyim yaa bugün çok gülesim var biraz da sana dağıttım
Teşekkür ederim :D
Rica ederim ne demek🙂
Her oyunda ismim farklıdır
Oyun 1 Jack Wright
Oyun 2 Attack!
Oyun 3 Kerem
:D Attack! asdgasd
Asgwgaseiw :D
Benim Kullanıcı Adım Call Of Duty Modern Warfare 2 demek 😄 Favori oynum olduğu için cod 2009 yaptım
:D :D
Adımın ilk harflerini birleştirerek oluşturduğum bir nick kullanıyorum.
:D Güzel taktikler
Anlık moduma göre olur. Ama daha çok adimi kullanırım. Şekil a da görüldüğü gibi 😂
:D :D ama Son harfini uzatarak
Hshsshhs napim. İsimden çok varmış. Sonunda nick tutturabildik😂😂😂
:D başka bir şey bul deseler onunda son harfini uzatırsın gibi bir his var içimde :D :D
Hweheh üşengeçlik olunca konu. 😂😂
:D :D Üşenmeyin bu kadar efenim
Jasjsj peki efenim😂😂😂
😂😂✨👼
Şhadow of war da ana karekterin lâkabı
BRİGHLORD
Nickim şu şekil madİSMİM, Bir de bir kebap çeşidinin adını kullanıyorum. Oyunla uyumlu.
:D :D ilginçmiş
Kedi kral kullanırım hep
Aslan Kral'a noldu abi :D
Okuduğum hikayelerden kitaplardan uyarladım.
İtalyancadan😅
Doğru 😅✨
İvit🍁🍁🥳
Kendi adımı kullanırım genellikle.
The Lord Of The Rings kitaplarından genelde olur
G*tümden uyduruyorum 😅
ya kanka :D
En sevdiğim seksipatates mesela ah wow günlerim ah 😂
:D ahahaha sen öyle deyince aklıma geldi insanlar ne nickler koyuyor bilmem ne panda falan :D
pişman olurum
neye pişman olursunuz :D
xonlyredx çünkü kızıl seviyorum
:D anladım
Yemek yerken
İsmimim kisaltilmisi 🤣🤣
Oyun oynamıyom
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?