Arkadaşlar çok eski bir macera oyunu vardı bilen pek olduğunu sanmıyorum ama sormak istedim?

çekirgeler salyangozlar böcekler vardı oyunda bi de kız vardı kız bunları öldürüyordu mario gibi
zıplarken abilaa diye bi ses çıkarıyordu oyun levelliydi yer altında falan gezebiliyordunuz odun toplayıp odun fırlatıyordu hatırladığım tüm detaylar bunlar umarım bilen vardır
Arkadaşlar çok eski bir macera oyunu vardı bilen pek olduğunu sanmıyorum ama sormak istedim?
Cevapla