Gamer Başkasının oyun hesabını ücret karşılığı kasar mısınız? eaakpten856_ Takip Et Yoda Yaş: 27 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 02 Yapay Zekaya Sor Çok moda oldu bir ben yapmadım veya kastığınız oyunu sattınız mı? Güncellemeler+1 yıl Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! 🙂 Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! Başkasının oyun hesabını ücret karşılığı kasar mısınız? Cevapla Oyun Soruları Satış Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
KnightsSword Takip Et FenomenMaster Yaş: 26 +1 yıl Yalan yok hiç uğraşmama ama vereceği ücrete bağlı :D 2 0 Yorumla
GamerGirl2919 Takip Et FenomenYoda Yaş: 28 +1 yıl Hayır niye kasayım. Gitsin oyunun kıstaslarını öğrensin, oynaya oynaya kendisini geliştirsin. 1 0 Yorumla
TauredKraliçesi Takip Et Guru Yaş: 25 , eic 99% +1 yıl Daha önce cabal oyununda bunu yapıyorduk. Çok iyi paralar kazandırıyor. özellikle Ruslardan çok kazanıyorduk. 1 3 Yorumla eaakpten856_ +1 yıl Sence hala moda mı demoda mı? Yorumla TauredKraliçesi +1 yıl Eskide kaldı bunlar artık.. Yorumla eaakpten856_ +1 yıl Teşekkürler Yorumla
SkrErd37 Takip Et Master Yaş: 27 , eic 55% +1 yıl Gamer konusunda 469 cevap paylaştı. Hayır, yapamazdım. Zaten kendi oyun hesabımı pek fazla kasmıyorum bir de başkasının hesabı ile uğraşamam. 2 0 Yorumla
rendofff Takip Et Xper 6 Yaş: 26 , eic 98% +1 yıl Eskiden Metin2'de vardı böyle muhabbetler ama hiç yapmadım şu an bot türü şeyler var zaten boş işler para kazandırmaz 1 0 Yorumla
Junİchi Takip Et Master Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl ya kendi hesaplarımı bile kasamıyorum xd yapmazdım yani yapamazdım 1 0 Yorumla
FelFire Takip Et FenomenMaster Yaş: 34 +1 yıl Gamer konusunda 3,8b cevap paylaştı. Ücretinin miktarına göre değişir 1 0 Yorumla
kafkefsago Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 79% +1 yıl Gamer konusunda 4,5b cevap paylaştı. Ahahah olabilir valla 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Yalan yok hiç uğraşmama ama vereceği ücrete bağlı :D
Hayır niye kasayım. Gitsin oyunun kıstaslarını öğrensin, oynaya oynaya kendisini geliştirsin.
Daha önce cabal oyununda bunu yapıyorduk. Çok iyi paralar kazandırıyor. özellikle Ruslardan çok kazanıyorduk.
Sence hala moda mı demoda mı?
Eskide kaldı bunlar artık..
Teşekkürler
Hayır, yapamazdım. Zaten kendi oyun hesabımı pek fazla kasmıyorum bir de başkasının hesabı ile uğraşamam.
Eskiden Metin2'de vardı böyle muhabbetler ama hiç yapmadım şu an bot türü şeyler var zaten boş işler para kazandırmaz
ya kendi hesaplarımı bile kasamıyorum xd yapmazdım yani yapamazdım
Ücretinin miktarına göre değişir
hayır, hiiç uğraşamam.
Kasarım
Ahahah olabilir valla
Parası iyi olmalı :D