The Last of Us Part 2'de hangi karakteri beğeniyorsunuz?

Evet arkadaşlar The Last Of Us 2' oynayanlar hangisinden yanasınız

1 Hırçın kızımız Ellie
ELLİE
ELLİE
Kendisi oldukça hırslı inatçı şiddete meyilli ve ağzı bozuk bir kızcağızdır
ama yine de dürüst ve yeri geldiğinde kibardır
joel in gözlerinin önünde ölmesine dayanamaz intikam yemini eder ve bu yola baş koymuştur

2. Kaslı mı kaslı ablamız Abby
ABBY
ABBY
Kendisi disiplinli sadık sert görünümlü ama yardım sever
serinin 1. oyununda joel isimli karakter istemese de abby nin babasını öldürmüştü
o da haklı olarak bir intikam alma durumunda kaldı ve ellie ile yolları istemeden de olsa bu durumdan dolayı kesişti
abby nin joel'e saldırmasına kayıtsız kalamayan ellie bu sayede abby ile düşmanlığını ilan etti

Başka durumlarda var tabi ama şimdilik bu iki karakter üzerine sorumu soruyorum


Dipnot : Joel isimli karakter ile ellie nin arasında baba kız yakınlığı gibi bir yakınlık vardır

3 Joel
Durmadan joel ismi geçiyor kim bu joel diyebilirsiniz
JOEL
JOEL
Kendisi oldukça babacan tavırlı sahiplenici iyi bir aile babasıdır kendi kızını kaybettiği için ellie yi kendi kızının yerine koymuştur ve her şeyi onun için yapmıştır.
The Last Of Us
The Last Of Us
Siz hangi karakteri sevdiniz?
ve hangisine kendinizi yakın hissettiniz?
The Last of Us Part 2'de hangi karakteri beğeniyorsunuz?
Cevapla