Evet arkadaşlar The Last Of Us 2' oynayanlar hangisinden yanasınız
1 Hırçın kızımız EllieELLİEKendisi oldukça hırslı inatçı şiddete meyilli ve ağzı bozuk bir kızcağızdır ama yine de dürüst ve yeri geldiğinde kibardır joel in gözlerinin önünde ölmesine dayanamaz intikam yemini eder ve bu yola baş koymuştur
2. Kaslı mı kaslı ablamız AbbyABBYKendisi disiplinli sadık sert görünümlü ama yardım sever serinin 1. oyununda joel isimli karakter istemese de abby nin babasını öldürmüştü o da haklı olarak bir intikam alma durumunda kaldı ve ellie ile yolları istemeden de olsa bu durumdan dolayı kesişti abby nin joel'e saldırmasına kayıtsız kalamayan ellie bu sayede abby ile düşmanlığını ilan etti
Başka durumlarda var tabi ama şimdilik bu iki karakter üzerine sorumu soruyorum
Dipnot : Joel isimli karakter ile ellie nin arasında baba kız yakınlığı gibi bir yakınlık vardır
3 Joel Durmadan joel ismi geçiyor kim bu joel diyebilirsiniz JOELKendisi oldukça babacan tavırlı sahiplenici iyi bir aile babasıdır kendi kızını kaybettiği için ellie yi kendi kızının yerine koymuştur ve her şeyi onun için yapmıştır.The Last Of UsSiz hangi karakteri sevdiniz? ve hangisine kendinizi yakın hissettiniz?
The Last of Us Part 2'de hangi karakteri beğeniyorsunuz?
Tabiki joel sevdiğim karakterlerden biriydi ama maalesef ölmesi hiç iyi olmadı aslında ellieyi de seviyorum onlada oynarken keyif aldığım zamanlar olmuştur
joel'in yeri çok ayrı gerçekten acımasız bir şekilde öldürülmesi iyi olmadı gerçekten ellie'de çok şirin ama ağzı çok bozuk :D gerçi oyundaki herkesin ağzı bozuk :D :D
Abby ben ya Joe gibi karektere yapılır mı oynanış her şey mükemmel hikaye başlanci heleki Joe gibi karekterin acı cektirilerek öldürülmesi tam. bi fiyasko
Bende bunu sevmedim zaten. Joel oyunun ana karakteri gibiydi ve bu şekilde ölmeyi hak etmedi Abby nin babasını öldürmüş olabilir ama işkence ile öldürmedi temiz ve hızlı bir ölümdü. Abby en azından joel'i öldürürken çabuk olabilirdi kafasına sıkabilirdi ama öyle yapmadı işkenceyi seçti. Artık nasıl bir kin duyduysa.
Ps plus ve gamepass ikisi arasında müşteriyi nasıl gördüklerini görüyoruz. Mesela ps oyunları çok büyük yerler kaplıyor. 250gb xbox konsol 30 oyun alıyor. Ps 320gb ile alamıyordu ps3 zamanında. Türkiye’deki ps jenarasyonu uyandı. Çok dil döktük 😃