
Zaman senin için ne kadar önemli Sıkıntıdan dolayı oyunlara zaman ayırmak manktıklı mı?
#istanbul_bey

Aslında çok değil yani her sıkıldığımız da başvurmamız gereken şeyin oyun oynamak olduğunu düşünmüyorum farklı şeyler de yapmalıyız :) oyun oynamak güzel ama aşırıya kaçılmamalı, bağımlı olunmamalı diye de düşünüyorum :)
mantıklı bence eğlenmişde oluyoruz ülkede her şey ateş pahasıyken başka bir şey yapmak pek de mümkün olamıyor en iyisi oyun oynamak
Eig için teşekkürler
🌸
Cevap
11Cevap
Sıkıntı dan çok üzüldüğüm de girerim artık canımın sıkıntısını oyun oynamak bile gidermiyor 😕
Mantıklıne yapıyoruz ki?
Her işimiz mantık dışı. Neyse en mantıksız işimiz oyun olsun 😅
Ben sıkıldığımda oyunlara sarıyorum zaten benim ilacım mı diyim artık ne 🥹
Oyna oyna bişey olmaz. İzin verdim 😜
Ben de öyleydim bir ara. Buraya takılmadan önce.
Teşekkürler 😃
Kışın isim yoksa oyun oynarım Ps5'te yazın hiç bakmam
Ps 5 mi var sizde waowww
Ön siparişle aldım daha çıkmadan önce
Bende çıktıktan 5-6 ay sonra :)
Bir gamer olarak ben her boşluğu değerlendirilmesini gerektiğini konusundayim
Yapacak okadar çok şeyim varken yinede oyun oynamam mantıklı mı?
Kitap oku diyenler olacak ama o sıkıntıdan stresten beynin almaz test çözsen dahada sinirlenirsin en azından arkadaşlarında online oyun oynayıp sayıp söverek oynadığın oyun seni mutlu eder sıkıntını alır zaman geçer diye düşünüyorum 🫠
Hayat çok sıkıcı, bu durumda fazlası ile mantıklı
Hayır vakit öldürmece tamamen verimli seyleri tercih ederim hayat kısa ben uykumdan bile calıyorum buyüzden ne kadar az uyursam o kadar kar bana
Zevkliyse her zaman mantıklı zevk varsa her zaman mantıklı.
Giden zaman oyuna gitsin hiç pişman değilim.
Evet mantıklı oyun rahatlatıyor insanı
Zaman kaybı bence. Yeteri kadar ayrılmalı 😂
Baska ne yapilirki sıkılınca
başka seçenek yoksa neden mantıksız olsun?
Eger cok sıkılırsan evet
oymamam izlerim
İzlemek te zevkli 🖐
Sorunlarımdan kaçmak için yapıyorum bunu.
mantıklı değil
Kismen mantikli
Gayet mantıklı
Hayir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?