bana göre öyle, her şeyin bence bir sınırı belirli bir zamanı var fazlaya kaçmamak lazım, her şeyin fazlası zarar.

bana göre öyle, her şeyin bence bir sınırı belirli bir zamanı var fazlaya kaçmamak lazım, her şeyin fazlası zarar.

Aynen her şeyin fazlası zarar hep oyun oynayıp başka bişey yapmayıp o zaman insan kendisini geliştiremez ve ailelerimizle oturup vakit geçirmekten alıkoyabilir ailelerimizle oturup çay kahve içmek sohbet etmek gerek veya beraber birlikte yapılabilcek bişey yapılmalı ailemizin değerini bilmeliyiz ve bunun dışında en önemli olanlardan zaten boşa harcadığımız vakitler ahirette sorulcak oyüzden hem oynamak hemde dinimizi öğrenmek gerek yani sohbet izlenmeli dini sohbet yani ve çok güzel anlatan konuşan hocalar var
Oyun oynamak eğer kişi oyunoynamayı seviyosa bu hobiyse o zaman o kişi için vakit kaybı değildir çünkü sevdiği şeyi yapıyo ama eğer abartırsa çok oynarsa tüm gün ya da yarım gün saatlerce oynamak işte o zaman vakit kaybı ortasını bulmak gerek hani kişiden kişiye değişir ama benim düşüncem kişi çok oynuyosa sınır belirlemeli kendisine mesela günde 4-5 saat oynamak gibi veya kişi kendiside belirleyebilir tabi
Yeterki aile bağlarını koparmamak onlarla oturup onlarada vakit ayırmak hem onlar hemde kendimiz için e dediğim gibi bunun yanında sohbet izlemeli ve ibadet etmek gerek rabbimize yaratıcımıza ibadet etmek gerek düşünsen bi sen yarattı ve ona rabbine ibadet etmiyosun ne insanlar var sakatlar ama genede gidip abdes alıp namaz kılarlar halimize ne kadar şükür etsek hamd etsek azdır tabi bu şükür etmememiz anlamına gelmiyo rabbim bizide sakat doğmuş ya da sonradan sakat yapabilirdi bizide öyle sınav edebilirdi ama herkesin sınavı imtihanı farklı
Öldükten sonra öteki tarafta melekleri görünce ne cevap vericez eğer namaz abdest yoksa hiç bişey yoksa ki tabi bunların azabıda var çok kötü ve rabbimizede ne dicez sorduğunda değilmi
Tabi sorumlulukları iş güç bunlarıda etkiler uzun uzun oynamak
neden konu ile alakasız görüş yazdın ki?
Konuyla alakalı çünkü hepimiz ölücez ve diğer tarafta sorgu sual başlicak ve boş vakitlerimizden sorulucaz oyüzden hem oynayıp hemde ibadetede vakit ayırılmalı ha tabi bu bi müslümana göre doğru evet ama biri inanmıyosa ahirete o zaman onun için doğru değildir kendi düşüncesi olarak öyledir
Seninde dinini bilmiyom ama ben bildiğimi yazdım
İnsan kendini mutlu eden, rahatlatan şeyleri yapmalı. Herseyin bir dozu olmalı tabiki ama oyunlar çoğu insandan da artık daha iyi geliyor bu da bir gerçek. Oyunların faydası yok gibisinden de bakmak bence pek doğru değil. Oyunlar dil öğrenmede yardımcı olabilir, dikkatini geliştirebilir, reflekslerini geliştirebilir, hızlı düşünüp karar verme yönünü geliştirebilir. Bunlar göz önüne alınırsa oyunların insana kattığı şeylerde oldukça fazla.
Cevap
8Cevap
Zaman kaybı değildir, oyun oynamak stresi azaltıp insanı mutlu edebilir sadece zamanı iyi ayarlamak gerekiyor
Bağımlılık derecesinde değilse hayır. İnsanın eğleneceği bir şeyler yapması lazım sonuçta.
Bence değil bu da bir hobidir ama bu hobiye bağımlı kalmakta biraz zararlı olabiliyor
Stres atıp rahatlamaya herkesin ihtiyacı var. Önemli olan bunun farkında olup sorumluluklarımı ihmal etmeden yapmak dediğin gibi
Tadında bırakırsak sıkıntı olmaz. Hayatsızlar gibi oyuna abanmak kısa vadede de uzun vadede de çok şey kaybettirir. 😃
oyun amacına göre degısır ne ıcın oynagına ama evet zamana nakıttır demısler atalarımız
Butun gunumu oyun oynayarak gecirebilirim benim icin en degerli zaman budur vakit kaybi olamaz.😀
Ne oynuyon mesela 😀
Yarım ve 1 saat fazlası zarar. Her şeyin faydası olduğu gibi tabii ki de zararı vardır. Ben telefon oyunlarını dedim. Normal tabiat havasında spor dalları oynamak kadar güzeli yok.
Bence değil.
Tabikde hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?