Selam arkadaşlar, yine ben :)Kısa bir moladan sonra yine tatile geri döneceğim için bilgisayarsız kalacağım. Önerdiğiniz güzel mobil oyunlar varsa çok mutlu olurum.
Bilgisayar yokluğunu özletmeyecek, mobil oyunlar var mı?
:D Yine mi abi aman bu sefer dikkat et şahsen Call of Duty oyunu güzel abi bence :) onun dışında bu lolin Wild Rift mi ne vardı denenebilir :D Rainbowun Mobili çıkacaktı bak derim bir çıkmış mı :D
Wilddrift var bir nevi lol gibi baya hoş bir oyundur ya. Öyle böyle araba oyunu bakıyorsan real car parking var. Diğer araba oyunlarına nazaran direksyon kontrolü tamamen gerçek arabadan alınmış ve içerikleri çok kalitelidir. Kesinlikle bakin
Mobilde çok oyun yok ben de çok cabuk sıkılıyorum çünkü bi oynadığım oyunda clash of clans köyüm full yükseltme kalmadı birde mobil legend onada ara verdim gibi bişey
1
5 Yorumla
Soran
+1 yıl
Clash of Clans'ı bıraktıysan köyünü 8inci köyüm yapabilirim 😂