
Ben oynayabiliyorum peki ya siz 😄

Oynayamıyorum. Mesela geçen yaz PUBG rank kasıyordum. Öyle bir sıcak vardı ki yerim de bile duramıyordum. İnsan ister istemez etkilenip oyuna odaklanamıyor. O yüzden kış aylarında oyun oynamanın tadı bana göre çok başka.
Allah'tan evin her yerine klima yaptırdık da rahatca oynuyoruz yoksa bu sıcakta sandalye insanın totosuna yapışır

Cevap
11Cevap
Evet oynuyorum
Ellerim terliyor yaz aylarında buna çözüm bulamadım 😄
6 tane fan var kasada klima gibi sıkıntı olmuyor 😂
Klima açıyorum, hiç rahatsız olmuyorum. 😀
Oynuyoruz tabiii ama terliyoruz daaa
Nefes bile alamıyorum bir de oyun mu oynucam
İmkansız
Havalar beni etkilemez.
Klima yoksa sıkıntı oluyor
Bilgisayar alamadım daha alırsam inşallah
klimanın altında sadece..
Oynarım mis gibi 😂😂
Balkonda iyi oluyor
Evet
Oynanmıyo
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?