
Kışın spor yapmaya üşeniyorum. :) Yaz ayları daha güzel oluyor. Bu arada çıplak erkek vücudu paylaştım diye umarım beni linç etmezsiniz. :D
#TauredKraliçesi <3 <3 <3

Kışın spor yapmaya üşeniyorum. :) Yaz ayları daha güzel oluyor. Bu arada çıplak erkek vücudu paylaştım diye umarım beni linç etmezsiniz. :D
#TauredKraliçesi <3 <3 <3
Yaz aylarında spor yapmak bir başka oluyor gerçekten..
evet canımın içi
Cevap
11Cevap
Evet yaz gelince hava sıcakta olsa spor yapmak özellkle doga da daha iyi olur
Yaz aylarında daha güzel bence
Bu soruyu da kaldırmasınlar :D
Ara ara gidip yapıyorum yazı kışı önemli değil benim için
Soruyu kaldırırlarsa senden bilirim. :)
Sup'lara dokunulmaz ama 🙄
Elbette başka ve daha keyifli.
Evet erken saatlerde gün içinde daha güzel oluyor vakit bol
Sabah koşuları daha eğlenceli oluyor diyebilirim.
Spor 365 gün vazgeçilmezim.
sıcakta çok da keyifli olmuyor..
İşyerinde yeterince spor yapıyorum.
Patron mu istiyor :(
😀😀. Ayaktayız sürekli, yürüyorum
Hee öyle.. :D
evet spor yaz kış yapılmalı aslında
Yazın çok sıcak oluyor
Terleme sorunu olmasa iyi
Kışın daha güzel geliyor :)
İşten vakit olsa keşke
Spor her mevsim çok güzel.
Bana göre başka
hayır çok bunaltıcı
bence çok ii bisi faydalıdı da
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar