
aslında hiç bir şey değişmedi sadece zaman değişiyor.
Oyun oynarken azar işittiğiniz oluyor mu?
#istanbul_bey

Ben çocukken eve girmezdim, mahalle arasında akşam ezanına kadar oynanan mahalle maçları, saklambaçlar, yerden yüksekler, dokuz kiramitler ne güzel günlerdi
Cevap
8Cevap
Kızlar Bir Adım Öne eskiden olmuştu, artık oynamıyorumm
Hayır zaman değil zaman hep aynı olduğu gibi ilerliyor değişen sey insan. Insan kafası, yapısı, algısı herşeyiyle değişiyor.
Oluyor, kalk bı işin ucundan tuttan gözlerin bozulacaga kadar ne varsa işitiyorum😅
Pubg oynarken annem konuşurdu. Al oynamıyorum işte 😒
Artık olmuyor maalesef büyüdüm artık ben yeğenlerime diyorum bunu beğğ
bir ara sabah akşam elimdeydi sürekli o zamanlar çok azar işittiğim olurdu
eskiden annemden babamdan, şimdi eşimden :D
Genelde kimse bir şey demiyor bana
Zaman değilde teknoloji çok ilerledi. Çocuklar bile artık küçük yaşta teledomdan kopamıyolar ne yazık ki. Ama tabi oyun oynarken eskidende şimdide hep azar işitirdik.
Beni azarlayacak benden büyük kisi yokki evde🤣🤣
Ben azarlarım seni
Hiç azar işittiğimi hatırlamam :)))
Bazen azar işitiyorum hep aynı oyunu oynuyorsun diye 😂
ben son sıralar red alert 2 oynuyorum :D
Dozu kaçıranlar bırakın da hakettiği gibi azarını da yesinler
Bilmem, dış dünyayı duymuyorum
Ergen zamanlarımda bile yemezdım
Küçükken oluyordu elbette.
Ee hâla küçuksun jsjsjsjs
Çıtırım sadece 9-10 yaşlarından bahsettim 😂
Çıtır dedi yaaaa 😂😂😂😂
Hahaha ne komik 😂
Vişneli browni de cok güzel ve çıtır zaten😋seviyorum jsjsjs
Oluyordu artık eskisi gibi oynamıyorum.
oğluma sürekli söylüyorlar
Hayır olmuyor
bazen lkmkl :D
Evet tabiki
Evet oynadığım zamanlar şimdi oynamıyorum annem. cok. kizmisti yemek yanmisti
Herkes şok burası doğru sanki bende şok
oluyo :)
Bunu ben yaşadım 😅
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?