Gamer Oyun oynarken kendinizi kastığınız oluyor mu? Menethil Takip Et FenomenGuru Yaş: 30 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor Zor ayarda oynarken ölmemeye çalışıp tuşa çok sert basmak ya da gamepad’i çok sert tutmak gibi, yarış oyunlarında ya da araç kullandığınızda araç dönerken sizin de başınızın dönmesi, sağa sola istemsizce hareket etmesi gibi durumlar oluyor mu? Oyun oynarken kendinizi kastığınız oluyor mu? Cevapla Oyun Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Gamer konusunda 11,3b cevap paylaştı. Evet kendimi kasıyorum benim için oyun oynamak dünyayı kurtarmak gibidir o an tamamen ciddi olurum 1 0 Yorumla
FiqHShott Takip Et FenomenMaster Yaş: 24 +1 yıl Bazen arada bir oluyor onun yüzünden kaç tane sandalye kırıldı 😄 1 4 Yorumla Menethil +1 yıl Seninki biraz aşırıymış sandalye kırmak ne? 😅😅 Yorumla FiqHShott +1 yıl Benim ayaklar bazen kontrolden çıkıyor kendimi tutamıyorum 😄 engelliyim ya Yorumla Menethil +1 yıl Anladım. Bırak oyundakiler yesin birbirini, sen yeme. Sakin ol 😂 Yorumla FiqHShott +1 yıl 😄😄 Yorumla
SaykoMann Takip Et Master Yaş: 28 , eic 63% +1 yıl Evet bu tam olarak ben. Kendimi çok kaptırırım oyun oynarken 1 0 Yorumla
RealistPasa Takip Et Yoda Yaş: 29 , eic 91% +1 yıl Olmazmi PlayStation 5 kolunu bozdum battlefield oynarken 😂 salam girdi bana 1 0 Yorumla
everkeğii Takip Et Master Yaş: 30 , eic 36% +1 yıl Gamer konusunda 464 cevap paylaştı. FIFA oynarken çok oluyor, baş parmağım şişiyor oyun sonunda 1 0 Yorumla
Carlosroberto Takip Et Guru Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl Arada oluyo ama genelde ortalığın içinden geçtiğim için çok gerilmiyorum 😎 1 0 Yorumla
_Heartless Takip Et Xper 3 Yaş: 26 +1 yıl Bazen geriliyorum daralıyorum ve çok sert ve hızlı basmaya başlıyorum vjdkkd 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Evet kendimi kasıyorum benim için oyun oynamak dünyayı kurtarmak gibidir o an tamamen ciddi olurum
Bazen arada bir oluyor onun yüzünden kaç tane sandalye kırıldı 😄
Seninki biraz aşırıymış sandalye kırmak ne? 😅😅
Benim ayaklar bazen kontrolden çıkıyor kendimi tutamıyorum 😄 engelliyim ya
Anladım. Bırak oyundakiler yesin birbirini, sen yeme. Sakin ol 😂
😄😄
Evet bu tam olarak ben. Kendimi çok kaptırırım oyun oynarken
Olmazmi PlayStation 5 kolunu bozdum battlefield oynarken 😂 salam girdi bana
FIFA oynarken çok oluyor, baş parmağım şişiyor oyun sonunda
Arada oluyo ama genelde ortalığın içinden geçtiğim için çok gerilmiyorum 😎
Bazen geriliyorum daralıyorum ve çok sert ve hızlı basmaya başlıyorum vjdkkd
Tipten tipe giriyorum ben sjsj.