
Oyun oynarken sinirinizin tepenize çıktığı oluyor mu 🤔
#Gamer

Oyun oynarken sinirinizin tepenize çıktığı oluyor mu 🤔
#Gamer
Evet, oyun oynarken sinirimi kaybetme ya da sinirimin tepeme çıkması zaman zaman olabiliyor. Özellikle rekabetçi oyunlarda veya zorlu bölümlerde takıldığım zamanlarda sinirimi kontrol etmek bazen zor olabiliyor. Ancak genellikle oyunlardan zevk almak için oynadığımı ve sinirimin yenilgiler veya zorluklar karşısında tepeme çıkmasına izin vermemeye çalıştığımı hatırlatırım.
Sinirden klavyeyi kıracak raddeye geliyorum. Takıma en fazla altın kazandıran ben olmama rağmen ufak bir hatamda sohbet oyun amaçlı değilde sövüş için kullanılıyor ve bunu en çok yapan erkekler oluyor hiçbir kızın ufak bir hatada ana bacı girdiğini görmedim. Q yu yanlış yere attım mı "Sen Feed mi atıyorsun ya?" "Şunu repleyin" demeye başlıyorlar. Klavyeyi kafalarında kırasım geliyor.
Mlbb de Q tuşu mu var? Lolden bahsediyorum.
Yok o değil.
Cevap
8Cevap
olmaz
Eskiden çok oluyordu. Artık çok anlam vermeden normal oynayıp geçiyorum.
Uzun zamandır oyun oynamıyorum ama oynarken sık sık oluyordu 😄
Hayr ben hep sakin biriym
Nadiren
Hayır , çook sakin oynarım.
kaybedersem
bilgisayar takılıp oyunun crash yaptığında
Evet oluyor
Evet maalesef çok oluyor 😅
Doğal olarak evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?