Online strateji oyunlarını oynayamıyorum genelde, başlıca sebepleri: 1. Parayı veren daha hızlı ilerliyor, ben para vermiyorum. 2. Sabırlı değilim, çok yavaş gelişiyor köyler. 3. Sıkı takip gerektiriyor, o kadar vaktim yok. 4. Bazı oyunlarda saldırı askerleri ve savunma askerleri ayrı oluyor. Kapasite az olduğu için savunması zayıf saldırısı kuvvetli asker tutuyorsunuz. Tam sefere çıkacaksınız orduyu iyice toparlamışsınız oyuna bir giriyorsunuz ıbnenin biri tüm orduyu kılıçtan geçirmiş. Savunma ordusu olsa 5-10 asker ölmeyecek belki, saldırı askerlerinde savunma olmadığı için bökü yiyiyorlar. 6. Çift hesap oynayanlar. 50 levelim, 40 levele dalıyorum ganimet alıyorum 40 levellik adamın 200 levellik bir hesabı daha çıkıyor. Sonra geliyo beni dümdüz ediyo o 200 levellik hesap :D
Asker köyleri kurma gibi online oyunlardan bu yüzden çok yıprandım. Cs Valorant Fortnite oynarım daha iyi diyorum. En azından oynamadığım sürece gerilemez, sıkı takip gerektirmez. Girerim adam öldürür stres atar çıkarım.
Genelde her tür oyunu oynayabilmekteyim hemen hemen çoğundan da 1 tane oynamışımdır :D türü sevmesem bile o oyun güzelse oynattırıyor ya :) en son outlast oynayamamıştım tek başıma olduğumdan biraz tırstım gasdsd Moba türlerini pek sevmem şahsen ama lol arada iyi gidiyor tekrar indirmeyi arada 1 el atmayı düşünüyorum :)
onun dışında dediğim gibi oyunu sevmemem lazım herhalde türü değil de :D
ama ben seni korku oyunu oynarken merak ediyorum :D arkadaşlarınla iletişime geçiyim de senle oynarken ses kaydı alıp atsınlar bana çığırışını falan fasafasd
''arkadaşlarınla iletişime geçiyim de senle oynarken ses kaydı alıp atsınlar bana çığırışını falan fasafasd'' bu cümlede çok üstüme gelindi yahu... jknsjksddş
Pes, Fifa vs. oynamam, Daha doğrusu Spor oyunlarını ( araba yarışı dahil ) oynamam. Oynasam çok iyi oynuyorum aşağı yukarı ama artık sarmıyor.
Bir de şu muhabbet seçmeli oyunlar var.. Ne diyorlardı ona.. animelerde oluyor genelde. Sadece resim var, diyalog seçiyorsun vs. ona göre gidiyor oyun.
Onun dışında FPS, RPG, JRPG, RTS ve pixel oyunlarına bayılırım. :D
hayır, ikisi de değilim. yani işler yolunda gitseydi korku oyunları çok sevebilirdim ve kariyer yapabilirdim bunun üstüne. :D sen neler oynadın korku oyunu olarak?
The Baby In Yellow ve Among The Sleep oynadım. Hafif bunlar işte tam bana göre 😂 bir de korku dışında simülasyon seviyorum sırada detroit become human ile beyond two souls var.
Counter Strıke, Half Lıfe, Pubg, GTA tarzı şiddet içerikli oyunları hiç sevmiyorum insanları elinde silah birbirini öldürüyor sanalda olsa hiç hoş değil, hikayeli oyunları, max payne, doom, resident evil, ve duke nukemi severim mesela yaratıklar, zombiler falan dünyayı kurtarma, kötüleri öldürme görevi vs sonra harry potter, serious sam vs eğlenceli oyunlar
Counter Strike, Metin2, LOL, gibi strateji, savaş oyunlarını hiç sevmem. Oynamam bile. Oynayıp katil mi olayım? Ruhsatsız silah taşıyıp, yolda yüz adam mı öldüreyim? Sonra da 40 yıl hapisten çıkmayayım. Iyy... Araba oyunlarını severim. Gerek simülatör olsun gerek yarış olsun oynamaya bayılırım.
Oyun sevilmez mi ya her turlusu guzel oluyor sabaha kadar oynar sıkılırsam da bastan oynar ama baska bir yol izlerim mesela gibi gibi ama ornegin mobile legends oyunu cok severek oynamak istiyorum mesela ama hic o itemleri yaomayi bilmiyorum ama deniyorum mesela aman bilmiyorum sanirim diye silmiyorum
Korku oyunu oynamak isterim ama ben kirarim bir yeri de fazladan masraf cikar diye isin ekonomik boyunu dusunerek birde evdeki kaosu hesap ederek hic oynamadim 😂😂😂
Ben vurdugum anda vicdan azabi cekerim bir sey olmasa bile kendimi cezalnadirir ayagimi duvara falan vurur serce parmagimi masa kenarina vururum yani bir daha yaomayim diye 😂😂😂
aynen ya yok oraya bu kadar asker gönder yok bilmem kule dik odun kes :D bir de uzaktan bit gibi karakterler oyun dediğin 3d olmalı grafiği göz doldurmalı karakter görünmeli bir tarzı olmalı uzaktan bit gibi görünen adamları yönetmek oyun mu ya :D
oyun oynarken genel hatlarıyla pek sabırlı biri değilim zaten. kule yapıcam bana 2 gün bekle diyor oyun gelemem yani böyle şeylere afk kalırım kjdsnjkfdş
aynen aynen bir de zamanlı yaptırıyor oradaki eline alacak baltayı 2 saat o odun parçasına vuracak illaki :D o zaman benim oyun oynama zevkim kaçıyor çünkü bana hemen lazım o kale :D 2 gün sonra napayım ben şimdi yeniliyorum bana şimdi lazım :D
BUGP, COD:Arabzone, Fotinaydi, Veletrant, ÇÖP:GO, BDO ve onun gibi pay to win veya pay to skip oyunları asla oynamayı tercih etmiyorum. Özellikle battle royale türü beni irite ediyor.
Bilmem tarzım degıl. Bıldım bileli fps ( counter , Quake ) tarzı oyunlar oynadım. Takas , sevıye sınıf atlamak için çıraklık yapmak ( dağda kurt kesmek ) gıbı şeyler bana hitap etmıyor dıyeyım