Oyun oynarken sofraya gidemediğiniz de masaya kadar yemek getiren biri var mı 🤔


Genelde kendim alırım oyun aralarında bir şekilde hazırlamaya zaman bulurum. Tabi ki bazen hiç kalkacak zamanım olmuyor oyundan dolayı :D sağ olsun annem getirebiliyor.
Cevap
14Cevap
Hayır yok zaten oyun oynarken neredeyse tek ara verdiğim şey yemek yemek oluyor o yüzden sorun da olmuyor :D
Kendim alıyorum
5 yıldır yok ne yazık ki :( tek başıma yaşıyorum yemeğimi kendim hazırlayıp masaya koyup bir yandan yiyerek oyun oynuyorum :)
Yemek yersem kendim hazırlarım veya dışardan sipariş veriyorum genelde
Hiç unutmam redalert oynuyorum 2 gün odadan çıkmamıştımda rahmetli anam beslemişti😁
Sevmem pek ama Silkroad oynarken kale savaşı zamanına denk geldiğim oldu o zamanlar getirmişti annem sağ olsun.
Hayır ya hiç kimse bana yemek getirmez açlıktan ölsem bile 😅 çünkü babam muhakkak masada onlarla yemem gerekir diye düşünüyor
Benim var ya sıkıntı yok getir diyom uf puf yapip getiriyor daha sonra :)
O derece bagımlısı değilim. Oyun oynarken telefonla bıle konusuyorum
evet getir kuryesi kapıyı açık bırakıyorum masama kadar getiriyor köftemi.
eşim sağolsun yapıyor bazen :)
O yok. Bizde kalk kendin al hizmeti var 😃😃
yok ama bir tane yapıstıran annem var 😌😌
Evet oluyor hayatta bazen böyle durumlar
Ben varım kendim hazırlayıp kendim getiriyorum😅😂
Olmuştu ama artık oyun fazla oynamıyorum
Ben varım
Yok oyle durum
yanıma depolarım ben
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?