
Çoğu kişi bu hareketten 'bozkurt işareti' olarak bahsediyordu. VALORANT tarafı ise, Fade oyuna gelmeden bu tutuşta düzenleme yaptı: Karakter artık elindeki küreyi tutarken serçe parmağını kaldırmıyor.



Şimdiden iğnelenmeye başlamış bile.. bozkurt işareti yapsa kime ne zarar? Ön yargıyı bir kenarına bırakıp Türk bir karaktere yer verilmiş diye onure olmamız lazım.. Kırk yılın başı Türk oyunculara değer veren şirketler varken hala neyin tatavası oluyor..
Cevap
4Cevap
bence bu ufak düzenlemeleri göz ardı etmeliyiz. bir süredir oyunlarda böyle jestler göremiyorduk.
Valorant oyuncusu olmadığım için bir şey diyemeyeceğim kanki.
siyasi olaylara oyunlarını bulaştırmak istemezler haklılar
Gereksiz bir düzenleme olduğunu düşünüyorum.
Bence hoş bir ayrıntı imis
Bozkurta kurban olsunlar
Yoktu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?