Ben GTA IV'ten Niko Bellic diyorum. Hem delikanlı hem de bir o kadar da saf/temiz bir yanı var. Bu adamla ölüme bile gidilir. :) Sizin böyle bir oyun karakteriniz var mı?
"Birlikte ölüme dahi giderim!" diyeceğin oyun karakteri hangisi?
Tommy Vercetti tabi ki o da sorumu adamın koskoca malikanesi var adamları var Vice City şehri resmen onun GTA 6 da acaba ana karakter olarak görebilir miyiz görürsek muhteşem olur 😄😇
Ben oyun karakteri ile niye ölüme gideyim ki 🙄🙄 ayrıca ben niye ölüme gidiyorum 🤷🏻♀️Eskiden gta san andreas oynardım 2005-2006 lı yıllar can yenileme HESOYAM yazıp 🤪 Bi de KJKSJPJ ek olarak OUIQDMW de yazarsam kimse beni tutamaz 🙄🙄 bu şifreler niye halen aklımda 🙄🙄🙄