Evet Dostlar oyun oynarken kimi zaman bazı sevdiğimiz yan karakterlerden ana karakterimize yapılan ihanet, hainliklere şaşırırız, üzülürüz :) kimi zaman birden karşılaştığımız hilelere üzülürüz. Kimi zaman oyun içerisinde karakterlerin yaptığı fedakarlıklara üzülür-şaşırırız. sizi böyle en çok etkileyen ve şaşırtan - üzen durumlar nelerdir. Call Of Duty Modern Warfare 2mesela ben bu sahnede çok farklı üzülmüştüm sivilleri öldürdüğümüz için 😢
Herhangi bir oyunda seni şaşırtan bir şey oldu mu, bu neydi?
Evet oldu Counter-strike 1.6 da bunny yapıp T kuleden uçup çıktım CT baseye doğru giderken 5 kişi aldım base ye giderkene de 1 adamı önünden geliyorum gelmeme rağmen görmedi ateş bile etmedi arka tarafa doğru gidiyordu bıçağı attım sonra arka taraf kapıdan girdim girerken biri hemen arkadan gelip taradı duvarı ama ölmedim 9 canım kaldı bende taradım sonra mermim bitti değişirken kutu vardı orada oradan geri gitmeye çalıştım gitmiyor fareyi bir çevirdim adam pusmuş oradan ateş ediyor T base de gözlerine maaşAllah koskoca adamı görmüyorlar ona da bıçak attım onu görünce şok oldum adamı alırken hem güldüm hem de T takıma sinir oldum 😄
Bir de köprüden tam çıkarken 4 kişi arka arkaya gelirken dördünü de 15 mermi ile almam 😌
Oyun oynarken ilk pinge girişinde çok şaşırıp sinirlenmiştim. Karşımda duran adamı vurmuştum ama ping girdiği için ölen taraf ben oldum. Bundan başka şaşırdığım olaylarda oldu. Derecesizde 2'ye 6'dan 13'e 8 olarak bitirmemiz de beni baya şaşırtıp sevindirmişti. Bir ajanı ilk kez oynadığım oyunda mvp olmak da hem şaşırtmış, hem de heyecanlandırmıştı ☾
Last of us 2 de önce Abby nin jole ü öldürmesi sonra da benim Abby yi oynamam ve onunla ellie ve arkadaşlarını da öldürmeye çalışmam. Hatta Tommy yi de öldü sanmıştım sonradan anlayınca bir oh çektim. Şaşırmak da değil tam ama aşırı sinirlendim.
RDR 2 at ile olan etkileşimlerimiz beni şaşırtmıştır :D Atı tekmelemek, atın kaçması falan çok doğal gelmişti ve oyunda bunu yansıtmaları çok keyif vermişti.