



Eskiyen direksiyon setini bana ver bari 😃
Şimdi konuya gelecek olursak similasyon işine girmeden spor dalı tutkun olmalı. Ben mesela kesinlikle f1 tutkunuyum. Onun için similatör farklılıkları dahil herşeyden zevk alıyorum. Örneğin drift kategorisinden hiç zevk almam. Hissedebileceğim hiçbir şey yok. Önerim önce karma şekilde kendi keşfedeceğin oyunları sunmak
Karma oyun önerilerim;
F1 2012 ile 2018 yazma sebebim araç yol tutuşlarının ne kadar değişken olduğunu hissetmeniz içindi. Yoksa 2010dan itibaren çıkan tüm seriyi oynamanızı tavsiye ederim.
Çok paramız olsa sadece direksiyon seti değil de asılı koltukla yolları, inişleri çıkışları, yanlamaları
hissede hissede oyun oynasak.. Sahibinden de görüyorum satıyorlar..
Gördüm de fiyatları çok yüksek.
Aynen
Elbette ki Forza Horizon 4 ve 5, Need For Speed Heat'te iyiydi. Ben direksiyonda oynamıştım ve eğlenmiştim baya bir. Yarış yapmayacaksan ve gezeceksen en güzel bu söylediğim 3 oyun. Hem grafikleri açısından hem de mekanikleri açısından ve gerçekçi görünümleriyle beraber harika bir şekilde sanki gerçek hayatta araba sürüyormuşsun gibi bir his veriyor. Forza da deneme fırsatı bulamadığım halde NFS Heat de deneme fırsatı bulmuştum. Aşırı eğlenceliydi ve kendimi alamamıştım oyundan.
//Video kısa ama olsun :D
Aşırı iyi ya :)
Ben her gün arabamın direksiyonuyla yeterli ekşın yaşıyorum fhfjdh gerçeği varken oyunlar beni tatmin etmez lcmfjd gamer sorularını sabote etmeye bayılıyorum, kusura bakma djfjfjdjdh fenomenliğin hayırlı olsun.
Teşekkür ederim. Arabanın direksiyonu ile ekşın sırasında arkadan 6bin lira ceza yazıp gönderen polisten sonra yapamaz oldum. :))
Aga bee yazık olmuş lgkfj Yalnız erkekler çok kötü araba kullanıyor lfkfkf her zaman dediğim şey "ayağın gaza gitmeyecekse o yola girmeyeceksin dangoz" 🤷♀️ trafikte içimden Mahmut abi çıkıyor lgkfkfkdh
Hahahaha 😀 ya altı üstü istinye park önünde iki tur yan yan gittim. 🙄
Erkeklerin en büyük hatası ne biliyor musun? Her kadın sürücüyü aynı görerek yeteneklerini küçümsemek. Senin duruma gelince cezan caydırıcı olmuş dkfkgjf
Yine yapıyorum ama o kadar değil. Çevreyi sürekli gözlemlemek zorundayım. Rahat rahat aynı şeyleri yapabilmek için bunlara yöneldim.
Bu yola bu yüzden düştün demek kfkfkdkdj
Kötü yola düşmedik sjshsks
Neyse kendimi rtüklüyorum fkfjdj bu konuda yorum yapmayacam jfkdkd
Cevap
12Cevap
Forza Horizon 4 oyunu
forza horizon 4 ve 5
gran turismo 7 direksiyon seti ile oynanabilecek en güzel simülatör oyunlarıdır
Teşekkürler dostum :) senin önerilerin hep güzeldi, bunu da dikkate alacağım.
rica ederim iyi oyunlar dilerim direksiyon setinizi şimdiden güle güle kullanın
Teşekkürler.
iRacing ve Assetto Corsa Competizione'yi tek geçerim bu konuda. :)
Yarış değilde Euro Truck = Direksiyon seti, ikisi bir bütün :D
İki tanede yarış söyliyim, şimdi aklıma geldi. Asetto corsa ve Dirt :)
Dirt de çok güzel ya. Ama ben böyle gerçekçi olanlar hangileri onları soruyorum asıl.
Asetto Corsa gerçekçi bence.
rocket league de oynanabilir
Forza Horizon 4
Bence otobüs smilatör çok iyi olur 😄
Asetto Corsa
F1 Racing
Assetto Corsa'ya yapılan modlar çok güzel oluyor ama hiç beceremedim daha önce. Bunu tekrar deneyeceğim.
Simulasyon oyunlari kolay degildir, belirli kesime hitap ediyor. Zorlanmakta haklsin.
Bazi seyler keyiften cok eziyet olabiliyor. Ets2 de oyle aslinda, yuk almasi sehirden cikana kadar guzel ama duz yolda saatlerce surup , simulaeyon tadinda oynayinca o da bayiyor aslinda.
Bende de Thrusmaster profesyonel seri direksiyon vardi ama ytube de izledigimle reelde hissettigim ayni olmadi.
Gercekci haz alamadigim icin sattim.
Onun için bazı ayarlar vardı. Geri tepme gibi.
Ayarlar degil mesele. Sadece direksiyon seti, gercekci hissettirmiyor. Simulasyon cevre birimleriyle keyif oluyor, sadece direksiyon ile egreti kaliyor.
Doğru. Vites ve el freni gibi çevre ekipmanları, 3 monitör ile genişletilmiş deneyim daha iyi oluyor.
Aynen oyle iste. Sadece direksiyonla basit kaliyor.
Snowrunner olabilir
Onu da oynadım. Güzel bir oyun.
Forza Horizon
Forza Horizon
Forza horizon
Horizon
asetto
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?