
#TauredKraliçesi <3 <3 <3

Ben Forza deme taraftarıyım fakat direksiyon yok :D
Eig için teşekkür ederim :)
Forza horizon oynuyor musun
Hayır
Cok guzel bence oynamalisin
Cevap
7Cevap
Need for speed, forza horizon, Gran Turismo 7
need for speed most wanted blacklist 2005 vardı bir ara direksiyonla çok güzel kontrol ediliyordu
Grid en favorilerimdendir 1 ve 2 si var sahane bir oyun tum araclar var
en iyi bildiğim yarış oyunu f1 ve need for speed canımın içi
Need For Speed Bir tek biliyorum.
e
NFS oynanıyor ise NFS 😅
Grand Turismo 7 şiddetle tavsiye ederim
ets 2
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar