Oyunlarda en sinir olduğunuz şey desem ne dersiniz?

Aslında o kadar çok var ki sanırım içlerinden en sinir olduğum şey yüksek ms (ping) ve feeder, takım oyunuyla alakası olmayan random takımlar 🍀
Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! 🙂 Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! Oyunlarda en sinir olduğunuz şey desem ne dersiniz?
Oyunlarda en sinir olduğunuz şey desem ne dersiniz?
Cevapla