Çok beğendiğiniz bir oyunu hemen mi alırsınız yoksa indirim mi beklersiniz?

Nasılsın KS Gamer ahalisi😊🌺

İçinde bulunduğumuz sıkıntılı dönemler nedeniyle bir oyunu ne kadar beğenirsek beğenelim, 400-500 lira gibi fiyatları oluyor ve bu harcama aşırı gereksiz oluyor. İndirimler de olmasa oyun alamayacağız. Peki siz ne yaparsınız? Hemen alır mısınız yoksa indirim mi beklersiniz?
Çok beğendiğiniz bir oyunu hemen mi alırsınız yoksa indirim mi beklersiniz?
Çok beğendiğiniz bir oyunu hemen mi alırsınız yoksa indirim mi beklersiniz?
Cevapla