İçinde bulunduğumuz sıkıntılı dönemler nedeniyle bir oyunu ne kadar beğenirsek beğenelim, 400-500 lira gibi fiyatları oluyor ve bu harcama aşırı gereksiz oluyor. İndirimler de olmasa oyun alamayacağız. Peki siz ne yaparsınız? Hemen alır mısınız yoksa indirim mi beklersiniz?
Çok beğendiğiniz bir oyunu hemen mi alırsınız yoksa indirim mi beklersiniz?
Tam 50 TL hediye kuponu aldım kış indirimi bitmişti Cars oyununu ve Euro truck simulatör 2 alıcaktım, bir daha ki seneye artık 😄 sonra Assassin's Creed 2yi satın aldım 😇