Oyun içi satın alım yapmıyorum. Sadece DLC olarak satın alıyorum. Satın alımların sonu yok ve para dayanmıyor maalesef 😅 ama DLC'lere acımam çünkü karşılığını alıyorum.. Yani karşılığını alamadığım DLC olmuştur😁
max yatırdığım oyuna 1000 tl oyun içi 500 geçmem kendime öyle kota koyuyorum mantelitem içerik alacağıma oyun alırım tabi steam dolar olmadan önceydi şimdi almayı planlamıyorum elimdekiler yetiyor artıyor bile
Oyun içi pek harcamadim. Oyun içi alımlar çok gereksiz çoğu oyunda. Mesela pubg, kıyafet için o parayı gömmem oyuna ama bana oyunda rahatlık sağlayacak bir şey varsa çok ucmadan harcama yapabilirim.