Oyun içi satın alım yapıyor musunuz?

Oyun içi satın alım yapmıyorum. Sadece DLC olarak satın alıyorum. Satın alımların sonu yok ve para dayanmıyor maalesef 😅 ama DLC'lere acımam çünkü karşılığını alıyorum.. Yani karşılığını alamadığım DLC olmuştur😁
Oyun içi satın alım yapıyor musunuz?
Oyun içi satın alım yapıyor musunuz?
Cevapla