Bazen canımız birşeyler yapmak istemediği zamanlar genellikle bahanelere sığınırız. Oyun oynamaktan da bazen sıkılabiliyoruz, her ne kadar gamer olsak da... Arkadaşınızı kırmadan nasıl bahaneler uydurup kaçarsınız?
//Mesela ben arada kedimle vakit geçirmek için bunu çok yapıyorum 😹😹❤
Oyun arkadaşınız sizi oyuna çağırınca gitmemek için nasıl bahaneler uyduruyorsunuz?
Giresim yok diyorum ve bitiyor flglgkgkfkt normalde ısrar ediyorlar ama artık anladılar herhalde bazen tek başıma oyın girmek istediğimi hatta chill emre diyorlar fkfkgkf ama napiyim müzik açıp farm yapmak çko zevkliğğğ
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
19Cevap
Giresim yok diyorum ve bitiyor flglgkgkfkt normalde ısrar ediyorlar ama artık anladılar herhalde bazen tek başıma oyın girmek istediğimi hatta chill emre diyorlar fkfkgkf ama napiyim müzik açıp farm yapmak çko zevkliğğğ
Multiplayer oyun oynamam o yüzden oyun arkadaşım yok. Oynasaydım da işim var derdim ve sorgulatmazdım.
Valla bazen gerçekten kafam almıyor veya moralim bozuk oluyor mutfağı topluyorum diyorum 🤷🏻♀️🤦🏻♀️
Genellikle istemesemde onu kırmamak için gider oynarım 😅
hiç oyun havamda değilim yorgun hissediyorum uzanıyorum bahaneleri akjnsdşsdkjş
Ben oyun deyince dayanamıyorum, hiç modum yoksa bile oyuna girerim baktım modum geliyo devam. Ama bir iki el atıp günümde değilsem uzatmam çıkarım
Kedimin arkadaşları geldi, doğum günü var. :D
Bu gidişle ben fhjfjdjjf 😂😂
😂😂
Annem izin vermiyor diyorum veya kendimi iyi hissetmiyorum gibi şeyler
Bahane uydurmam ben neyse onu derim
Ben bahane uyduramiyorum 😑
Ailemle oturuyorum diyorum
Oyun arkadaşım yok hep tek oynarım
KV izleyeceğim :D
Bahane uydurmak yerine oynamaya gidiyorum
Oyun havamda değilim diyorum
Uydurmam girer dağıtır çıkarım
Bazen evet 😀
Oyun oynamıyorum
Oyun arkadaşım yok
Ben genelde şu an iyi degilim filan diyorum
Yorgunum derim
İşim var diyorum
işlerim çok yoğun..
İşim var dkdkkdkd
Oyunlar çocuklar için ya bıraktım ben oyunları.
İşim var diyorum😅