Bunu yaşamayan yoktur sanırım. Her ne kadar oyun oynuyor olsak da bazı arkadaşlar bizi fazla yoruyor. Kendi başımıza oynamak isteyebiliyoruz ama o da ne? Bir başka oyunda karşılaşıyoruz. :D
Uyumak için oyundan ayrılan arkadaşınıza başka bir oyunda denk gelseniz, ona ne söylersiniz?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Nedenini sorardım.
Onun son günü olur ve son duasını etmesini isterim 😂😂
Aklımda olsun sana yapmıyım bunu 😂
Bencede ghfjfjndjf
keserim ilişkimi o arkadaşla beni kandıramaz öyle
sıkıldıysan söyle arkadaşım
sen sıkıldım başka oyuna geçeceğim desen seni yiyecek miyim :D
🤣🤣
Öyle birine bir şey söylemem bir daha oynamam olur biter
Bu durumda biraz empati yapmak gerekiyor. Ben çift oynamaktan sıkılıp tek oynadığım zamanlar oluyor. Çift bazen sıkarken tek keyifli bir hal aldırıyor
Bir daha arkadaşım olamaz..
vay alçak derim. konuşmam onunla
O alçak benim bu arada :D
oyunda olsa ayıp
yoruyorsunuz ama :D
:D okey bro
Lan noluyor lan noluyor lan
Konuşmam daha