Sims bildiginiz üzere kendi hayatınızı ve dünyanızı istediğiniz gibi kurabildiğiniz bir simulasyon oyunudur. Geçmiste benimde severek oynadığım bu oyunu hiç oynadınız mı? Oynadıysanız eğer seriden en sevdiğiniz hangi oyundu? Oyuna eklenmesini istediğiniz bir özellik var mı? Varsa nedir?
Sims serisini oynadınız mı? Oynadıysanız seriden en sevdiğiniz Sims oyunu hangisi?
Ilk bilgisayarim ve devaminda Sims 2 ve 3 oynadigim donemler oldu. Uzun oyun surelerim olmadi zira araba yarisi ve fps turlerin yaninda gayet soluk ve heyecansiz gelmisti.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
The sims 3 favorim
Ben sims çılgınıyım
İlk the sims ten beri oynuyorum öyle böyle değil, sims deyince akan sular duruyor 😍
https://resimyukle.io/r/0l9dTAneoz
Ilk bilgisayarim ve devaminda Sims 2 ve 3 oynadigim donemler oldu.
Uzun oyun surelerim olmadi zira araba yarisi ve fps turlerin yaninda gayet soluk ve heyecansiz gelmisti.
En sevdiğim sims 2 . Tamamen düzenli bir hayat kurup sonunda sıkılıp bırakıyordum ama simsin yeri hep ayridir bende
ingilizce öğrenmek isteyen oynasın saçma sapan cambridge kurslarına ppara vermeyin
The Sims Mobil oynuyorum, level sistemi falan var yarı online.
En güzel etkiyi Sims 3 yaptı ama şu an Sims 4 oynarım tek eksiği Sims 3de ki gibi openworld olmaması
Sims 3 ve 4 oynamıştım fena değil ama bir süre sonra yapacak pek bir şey kalmıyor.
Sims 4 en güzel seriydi diğerlerine bakmadım şahsen az çok videolarından biliyorum
Seri şeklinde oynamadım sadece sims 4 ü oynadım o yüzden gurmelik yapamayacağım dkwmsns
Pek sevdiğim bir seri değil
Sims 2 en sevdiğim ps2 de oynardım
Denemiştim ama sarmadı hoşuma gitmedi bırakmıştım
oynadım, 3 ve medieval
oyanadım ama bana göre değil
Sevemedim bir türlü bu oyunu
Oynamadım ilgimi çeken bi seri degil
Sims 2-3 oynadım. Pek zevk vermiyor
Oyun oynayacak zaman yok
Nasıl oyun?
Güzel bir oyun. Bir süre sonra sıkılsanda oynamayı bırakamadığın bir oyun.
Oynadim begenmedim..
Oynamadım
Çok eskiden oynardım
Evet güzel bir oyundu
Sims city oynamıştım
sims 4
Oynamadım
Yok hiç oynamadim
Hiç oynamadım.